90 مددجوی کمیته امداد یزد به مشهد اعزام شدند
کد خبر: 4178915
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

90 مددجوی کمیته امداد یزد به مشهد اعزام شدند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اجرای پویش «شوق زیارت» از اعزام 90 مددجوی زیرپوشش این نهاد به مشهد مقدس خبر داد.

شوق زیارتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، علی‌اکبر سلمانی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: 90 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد یزد با مساعدت خیران در قالب پویش «شوق زیارت» به پابوس امام‌مهربانی‌ها مشرف شدند.

سلمانی با اشاره به اینکه دو نیکوکار هزینه این سفر را به مبلغ 300 میلیون تومان عهده‌دار شدند، افزود: پویش شوق زیارت در طول سال با هدف اعزام مددجویان به اعتاب مقدسه در ایام زیارتی اجرا می‌شود و در قالب این پویش، افراد نیازمندی که به دلیل مشکلات مالی در حسرت زیارت مانده‌اند با کمک خیران به اماکن مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه کمک‌های خود را واریز کنند گفت: همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ برای جذب کمک‌های مردمی پیش‌بینی شده است و مردم نیکوکار می‌توانند از این طریق کمک‌های خود را به صورت غیرحضوری واریز کنند.

انتهای پیام
captcha