یزد رتبه ششم گردشگری سلامت را دارد
کد خبر: 4178981
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

یزد رتبه ششم گردشگری سلامت را دارد

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: یزد رتبه ششم حوزه گردشگری سلامت کشور را به خود اختصاص داده و به دلیل حضور پزشکان حاذق در این شهر، توانایی ارتقای این رتبه وجود دارد.

بی بی فاطمه حقیرالسادات، شورای شهر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، بی‌بی فاطمه حقیرالسادات، رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد، امروز، 9 آبان در حاشیه نشست کمیسیون گردشگری شورای شهر که با حضور شرکت‌های تخصصی در حوزه گردشگری سلامت برگزار شد، گفت: شهر یزد در حال حاضر رتبه ششم در حوزه گردشگری سلامت کشور را به خود اختصاص داده است و به دلیل حضور پزشکان حاذق که در یزد فعالیت دارند، توانایی ارتقای این رتبه وجود دارد.

وی ادامه داد: شورای توسعه گردشگری سلامت یزد متشکل از چهار کمیته تبلیغات و بازاریابی، زیرساخت‌های سلامت، آموزش و نظارت تشکیل شده است و همکاری تمام ذی‌نفعان به خصوص شهرداری، میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی و کمیسیون گردشگری شورا در این کمیته لازم است.

حقیرالسادات ضمن بیان اینکه در شهر یزد حدود پنج هزار پزشک حاذق در حال طبابت هستند اظهار کرد: باید پکیجی از بازارهای هدف گردشگر سلامت یزد و همچنین پکیج دیگری از خدمات حوزه گردشگری سلامت تهیه و مزیت‌های حوزه گردشگری سلامت یزد نیز برای مسافران مشخص شود.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد در پایان گفت: تمام آژانس‌ها و شرکت‌های گردشگری سلامت در یزد باید به صورت عادلانه به ظرفیت‌ها دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha