سؤالات ذهن نوجوانان را بشناسیم
کد خبر: 4179008
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

سؤالات ذهن نوجوانان را بشناسیم

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی با اشاره به اولویت تبلیغ در حوزه دانش‌آموزی گفت: باید سؤالات ذهن نوجوانان را بشناسیم و برای آن تولید محتوا داشته باشیم.

حجت الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز، 9 آبان‌ماه در گردهمایی ائمه جماعت مدارس با موضوع جهاد تبیین، خطاب به مبلغان فعال در مدارس گفت: یکی از مسائل بسیار مهمی که باید مورد بررسی قرار گیرد این است که پرتکرارترین سؤالی که دانش‌آموزان از اول مهر از شما پرسیده‌اند چه بوده که این موضوع در شناسایی دغدغه‌های دانش‌آموزان از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است. وقتی که این سؤال را شناختیم برای پاسخ به آن می‌توانیم نسبت به تولید محتوا در فضای حقیقی و مجازی اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات شورای اقامه‌ نماز که چند روز پیش برگزار شد شناسایی فعالان در عرصه تبلیغ در مدارس و ائمه جماعت در آموزشگاه‌ها و تجلیل از آنان است که برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد، افزود: کار جهاد تبیین را باید از عرصه دانش‌آموزی و مدارس شروع کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های ۱۵ ساعته دانش‌افزایی برای مبلغان برادر و خواهر مد‌نظر قرار دارد، گفت: از مبلغان عزیز درخواست تبلیغ برای پویش «حریفت منم» را داریم؛ کمترین کار ما در حمایت از مردم فلسطین و غزه مظلوم شرکت در همین پویش است.

سالاری مکی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) که فرمودند فرزندانتان را برای زمانه‌ای غیر از زمان خودتان تربیت کنید، بیان کرد: این مؤلفه‌ها را در تربیت دینی و جهادی مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به پویش «حریفتم منم» با محوریت مبارزه با صهیونیست و حمایت از غزه یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ پیامک ارسال کنند و اعلام آمادگی برای حضور در غزه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha