«سه‌شنبه‌های مهدوی» در پردیس کشاورزی دانشگاه رازی برگزار می‌شود
کد خبر: 4179009
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
با محوریت دفتر جهاددانشگاهی دانشگاه رازی؛

«سه‌شنبه‌های مهدوی» در پردیس کشاورزی دانشگاه رازی برگزار می‌شود

مسئول دفتر جهاد دانشگاهی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی از برگزاری «سه‌شنبه‌های مهدوی» به همت دفتر جهاد دانشگاهی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های اجرایی این دفتر «سه‌شنبه‌های مهدوی» با شعار «هرکسی به هر میزان که می‌تواند برای سلامتی امام زمان(عج) خدمت کند» است که به همت جمعی از خادمان فرهنگی دفتر جهاد دانشگاهی پردیس کشاورزی برگزار خواهد شد.

«سه‌شنبه‌های مهدوی» در پردیس کشاورزی دانشگاه رازی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، جلسه شورای فرهنگی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی امروز ۹ آبان با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

در این جلسه غلامرضا امیری پریان، مسئول دفتر جهاد دانشگاهی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی با تأکید بر ضرورت توجه و پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی، اظهار کرد: اهمیت و ضرورت ترویج و گسترش فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در دانشگاه اصلی انکارناپذیر و قابل تأکید است.

وی افزود: با توجه به رسالت فرهنگی دفتر جهاد دانشگاهی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی، قصد داریم تا بخش عمده‌ای از فعالیت‌های خود را معطوف به اجرای برنامه‌های فرهنگی کاربردی کنیم و اولین اولویت خود برای برگزاری این فعالیت‌ها را سنجش نیاز‌های فرهنگی جامعه هدف قرار داده‌ایم که تدوین برنامه‌های متناسب با نیاز‌های دانشجویان و ساماندهی امور فرهنگی در تعامل با معاونت‌های مختلف دانشگاه بخشی از این اهداف در دفتر جهاد دانشگاهی این دانشکده است.

امیری پریان با اشاره به محور‌های برگزاری جلسه شورای فرهنگی این هفته دانشکده، گفت: از موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه مسئله حجاب و پوشش دانشجویان است که امری ضروری در تمامی سطوح اجتماعی است و در دانشگاه به عنوان یک نهاد تربیتی و علمی این موضوع از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

مسئول دفتر جهاد دانشگاهی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی تصریح کرد: یکی از پیشنهادات دفتر جهاد دانشگاهی پردیس کشاورزی برگزاری برنامه‌های هدفمند و متنوع با هدف ارتقای سطح فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاه است.

وی افزود: توجه داشته باشیم که حجاب علاوه بر داشتن ارزش اسلامی و دینی در جوامع مختلف دارای جایگاه انسانی است که باید بر این محور بیشتر تأکید و از این دریچه به موضوع حجاب بنگریم.

امیری پریان در ادامه به اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی با محوریت دفتر جهاد دانشگاهی دانشکده کشاورزی و ایجاد کارگروه‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اجرایی این دفتر «سه‌شنبه‌های مهدوی» با شعار «هرکسی به هر میزان که می‌تواند برای سلامتی امام زمان(عج) خدمت کند» است که به همت جمعی از خادمان فرهنگی دفتر جهاد دانشگاهی پردیس کشاورزی برگزار خواهد شد.

وی در پایان بر ایجاد کارگروه‌های علمی پژوهشی دانشکده در رشته‌های مختلف به سرپرستی دفتر جهاد دانشگاهی دانشکده کشاورزی اشاره و بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در این راستا تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha