غزه شاهد جنایت علیه بشریت است
کد خبر: 4179173
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
ناصر ابوشریف:

غزه شاهد جنایت علیه بشریت است

نماینده مقاومت فلسطین در ایران با بیان اینکه غزه شاهد جنایت علیه بشریت است، گفت: بیمارستان‌ها و حتی دفاتر سازمان ملل در غزه مورد حمله قرار گرفته‌اند که این جنایت‌ها در قبال مردم بی‌گناه صورت می‌گیرد.

ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران

به گزارش ایکنا به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، ناصر ابوشریف، نماینده مقاومت فلسطین در ایران، شب گذشته، 9 آبان در همایش «غزه تنها نیست» در گرمسار ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی گفت: غزه شاهد جنایت علیه بشریت است که در این راستا انواع جنایت‌ها علیه انسان‌های بی‌گناه در حال اجرا است.

نماینده مقاومت فلسطین در ایران با بیان اینکه آب، برق، غذا و دارو در غزه وجود ندارد، اظهار کرد: شاهد شرایط نامناسبی در غزه هستیم.

ابوشریف متذکر شد: بیمارستان‌ها و حتی دفاتر سازمان ملل در غزه مورد حمله قرار گرفته‌اند که این جنایت‌ها در قبال مردم بی‌گناه صورت می‌گیرد.

نماینده مقاومت فلسطین در ایران با تأکید بر اینکه بیمارستان‌ها و مکان‌های مسکونی توسط اسرائیل بدون هشدار با خاک یکسان می‌شود، افزود: مردم بی‌گناه در غزه به خاک و خون کشیده شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه اسرائیل در هدف قرار دادن مردم تعمداً اقدام می‌نماید، گفت: نیت اسرائیل جنایت جنگی است و این بزرگترین آزمون در مقابل جامعه جهانی است.

انتهای پیام
captcha