هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخت
کد خبر: 4179179
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخت

مدیر حوزه‌های علمیه خراسان‌شمالی گفت: هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی توسط جوانان و نیروهای محور مقاومت شکست.

حجت‌الاسلام علی گوهری، مدیر حوزه‌های علمیه خراسان‌شمالیحجت‌الاسلام علی گوهری، مدیر حوزه‌های علمیه خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و زیر سوال رفتن ادعای وجود ارتش و سیستم اطلاعاتی قوی و گنبد آهنین غیر قابل نفوذ دستاوردی بود که جوانان و محور مقاومت در فلسطین آن را رقم زدند.

وی با بیان اینکه این اتفاق از یک منطقه‌ای که توسط رژیم صهیونیستی تبدیل به زندان بزرگ شده و شهروندان آن در محاصره کامل قرار دارند، رخ داده است، گفت: محور مقاومت در غزه در شرایط بسیار سخت و محاصره تمام عیار توانست عملیات بزرگی را طراحی و اجرایی کند و زیان جبران‌ناپذیری بر پیکره این رژیم کودک کش وارد کرد.

وی تصریح کرد: این درحالی بود که آن رژیم منحوس، همیشه با پروپاگاندای رسانه‌ای، اینطور وانمود می‌کرد که دژی نفوذ ناپذیر و ارتشی شسکت ناپذیر هستند اما حرکت جوانان فلسطینی و عملیات آن‌ها، این هیمنه را شکست و موجب آگاه شدن همه جهان و به ویژه دولت‌های ضعیفی که دنبال عادی سازی روابط با این رژیم منحوس اسرائیل شده بودند شد که یک دستاورد اساسی از زمان اشغالگری رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

گوهری با بیان اینکه اکنون تفاوت رفتاری و اخلاقی دو جبهه در مقابل هم کاملا مشهود است، گفت: حوادثی که پس از عملیات محور مقاومت رخ داد، نشان می‌دهد که اسرائیل، شر مطلق است و کاری جز فساد فی‌الارض ندارد و به پشتوانه شیاطینی مثل آمریکا، هر جنایتی را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این رژیم منحوس شروع به کشت و کشتار انسان‌های بیگناه کرده و حتی منازل، مساجد و بیمارستان‌ها را نیز بمباران می‌کند که ناشی از رفتار جنون آمیز آن‌ها است که با سلاح‌های اهدایی آمریکا انجام می شود.

وی ادامه داد: جنایت‌ها و خباثت این رژیم حتی برای مردم خودش هم مشخص شده است، خانمی که به همراه فرزندانش در پناهگاه حضور داشت زمانی که با نیروهای عملیاتی محور مقاومت روبه رو شده بود، خودش اعلام کرد که به او اطمینان داده شد که در امنیت خواهند بود و با زنان و کودکان کاری ندارند.

وی افزود: مسلمانان محور مقاومت در عملیات خود و در مواجهه با زنان و کودکان رژیم صهیونیستی نشان دادند که انسانیت و شرف دارند و کاری با آن‌ها ندارند و خود شبکه‌های این رژیم نیز این را نمایش داد، این‌ها نشان از تفاوت‌های اخلاقی و رفتاری و وجود انسانیت در مسلمانان است، اما نیروهای رژیم صهیونیستی ازهیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خراسان‌شمالی، علنی شدن رفتار ضد بشری رژیم صهیونیستی در مقابل رفتار انسانی نیروهای محورمقاومت را از دیگر دستاوردهای جوانان فلسطینی دانست، تاکید کرد: بعد ازنابودی این غده سرطانی از جغرافیای جهان، در یادها خواهد ماند که چنین رژیم جنایتکاری وجود داشت و چنین جنایت‌هایی می‌کرد.

وی با بیان اینکه تفاوت رفتاری بین محورمقاومت و رژیم صهیونیستی نشان دهنده تفاوت ایدئولوژی آن‌ها است، تصریح کرد: نگاه مجاهدان محور مقاومت، رفتار انسانی با اسرا و مطابق با آموزه های اسلامی است، برد بزرگ برای محور مقاومت و شکست بزرگ برای رژیم صهیونیستی، نقاب از چهره به ظاهر حقوق بشری این رژیم پلید برداشت و باطن خبیث آن را بر همگان مشخص کرد.

وی گفت: در سراسر دنیا، هرجا که نگاه حق طلبی بلند می‌شود، می‌بینیم که این جسارت و اعتماد به نفس و روحیه را از انقلاب اسلامی الگو گرفته‌اند و گفتمان امام راحل و رهبر انقلاب در دل همه آزادگان جهان نفوذ کرده است، چیزی که در صحبت مجاهدان فلسطینی هم دیده‌ایم.

گوهری گفت: در کشور خودمان نیز افرادی وجود دارند که به بهانه‌های مخالفت با خشونت، حق طلبی حتی برای آزار یک حیوان، واکنش نشان می‌دادند و کار رسانه‌ای می‌کردند اما در این مدت که شاهد بمباران بیمارستان و کشتار کودکان بی گناه، معصوم و زنان و مردان غیر نظامی هستیم، هنوز موضع‌گیری نکرده‌اند یا در موضع انفعال هستند و این حوادث سبب روشن شدند ماهیت این افراد شده است.

 

انتهای پیام
captcha