جشنواره کاریکاتور «جنگ با محوریت فلسطین» در الیگودرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4179329
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

جشنواره کاریکاتور «جنگ با محوریت فلسطین» در الیگودرز برگزار می‌شود

جشنواره استانی کاریکاتور با موضوع «جنگ با محوریت مقاومت و کودکان فلسطین» در شهرستان الیگودرز برگزار می‌شود.

جشنواره کاریکاتوربه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز، ابوذر پیرحیاتی، رئیس اداره رهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز امروز، 10 آبان‌ماه در یک گفت‌وگوی خبری، گفت: جشنواره استانی کاریکاتور با عنوان «جنگ با محوریت مقاومت و کودکان فلسطین» به صورت غیر حضوری در شهرستان الیگودرز برگزار می‏‌شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف تقویت حس انسان‌دوستی و همبستگی فلسطینی، تحکیم روابط و ارتقای دوستی و ایجاد فضای همدلی با کودکان فلسطینی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز و انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان برگزار خواهد شد.

پیرحیاتی اضافه کرد: این جشنواره به صورت غیر حضوری بوده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب gpj و در ابعاد ۳۰ در ۴۰ و رزولوشن ۳۰۰ تا سه اثر  به شماره پیام رسان ایتا 09163978342 ارسال نمایند.

وی با اعلام اینکه مهلت ارسال آثار  تا 12 و اختتامیه یوم‌الله سیزده آبان‌ روز دانش‌آموز است، گفت: در پایان با  اهدای لوح شرکت در جشنواره به همه شرکت‌کنندگان، از بین آثار ارسالی 30 اثر جهت برپایی نمایشگاه انتخاب و از سه اثر برگزیده با اهدای جایزه نقدی تقدیر به عمل می‌آید.

یادآور می‌شود، ارسال نام و نام خانوادگی و یک قطعه عکس هنری به همراه شماره تماس به دبیرخانه جشنواره به نشانی مجتمع فرهنگی ـ هنری سیمرغ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز الزامی اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha