بازدید مدیر دفتر قرآن و عترت ارشاد اصفهان از مؤسسه ثامن‌الائمه(ع)
کد خبر: 4179337
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

بازدید مدیر دفتر قرآن و عترت ارشاد اصفهان از مؤسسه ثامن‌الائمه(ع)

مدیر دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از مرکز آموزش تخصصی حفظ قرآن کریم ضمن تحصیل مؤسسه ثامن‌الائمه(ع) بازدید کرد.

مدیر دفتر قرآن و عترت ارشاد اصفهان در مؤسسه ثامن‌الائمه(ع)به گزارش ایکنا از اصفهان، علی حاجی‌زکی، مدیر دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان امروز، 10 آبان‌ماه از مرکز آموزش تخصصی حفظ قرآن کریم ضمن تحصیل مؤسسه فرهنگی مردمی قرآن و عترت ثامن‌الائمه(ع) اصفهان بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی معاون آموزشی مؤسسه ثامن‌الائمه(ع) انجام شد، مدیر دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور در کلاس‌های این مرکز ضمن آشنایی با روند فعالیت‌ها و اقدامات مجموعه، در جریان مسائل و مشکلات مدیران، کارکنان و قرآن‌آموزان مؤسسه قرار گرفت.

یادآور می‌شود، مرکز آموزش تخصصی حفظ قرآن کریم ضمن تحصیل مؤسسه ثامن‌الائمه(ع) در خیابان سروش، جنب مسجدالغفور واقع شده و علاوه بر این مرکز، در خیابان‌های خواجو و زینبیه و نیز در شهرستان‌های خمینی‌شهر، سمیرم، فریدون‌شهر، خور و بیابانک و نجف‌آباد نیز دارای شعبه است. در این شعبه‌ها دوره‌های علوم قرآنی شامل روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، قرائت، قرائت تخصصی، مفاهیم، تجوید، تفسیر و ترتیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha