سکوت در مقابل جنایات غزه جایز نیست
کد خبر: 4179373
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گنبد:

سکوت در مقابل جنایات غزه جایز نیست

حجت‌الاسلام عمارلو با بیان اینکه در مقابل جنایات غزه سکوت جایز نیست، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در حالی دست به نسل کشی زده و غیر خود راحیوان می پندارد که خداوند در کتاب آسمانی قرآن فرموده بنی آدم را گرامی داشتیم.

حجت الاسلام عمارلو فرمانده سپاه گنبد

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان حجت‌الاسلام عمارلو مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گنبد در محفل انس با قرآن کریم و گرامیداشت شهدای غزه و محور مقاومت گفت: بنا بر روایت خاتم‌الانبیاء کسانی که رضایت به کشتار مردم غزه دارند و از این اتفاق خشنود می‌شوند روز قیامت از این ظلم مورد سؤال قرار می‌گیرند.

وی افزود: خدای متعال در قرآن فرموده که «لَقَدْ كَرَّمْنَا بَنِي آدَمَ» یعنی انسان را گرامی داشته درحالی که صهیونیست‌ها غیر خود را حیوان می‌پندارند و نسل‌کشی می‌کنند، بماند که مردم این غزه مظلوم معتقد به ادیان الهی هستند.

حجت‌الاسلام عمارلو بر نقش ویژه کشورهای مسلمان بر فاجعه غزه تصریح کرد: کشورهای مسلمانی که در این جنگ حق و باطل سکوت کرده یا از اسرائیل کودک‌کش حمایت کردند به تفسیرآیات قرآن رجوع کنند.

وی ضمن تأکید بر رجوع سران کشورهای اسلامی به تفسیر حق قرآن کریم تأکید کرد: سران برخی کشورها بخوانند که قرآن می‌فرماید «هُدًى لِلْمُتَّقِينَ» یعنی متقین تنها از قرآن هدایت می‌شوند. لذا متقین که مورد هدایت کتاب آسمانی قرار می‌گیرند سه نشانه دارند.

این مقام مسئول در پایان ضمن توصیه به رعایت تقوای عملی و سپس توکل بر خداوند گفت: ٱلَّذِينَ يُؤۡمِنُونَ بِٱلۡغَيۡبِ» یعنی به غیب و اراده خدا دربرتری قلیل بر کثیر ایمان دارند. نشانه دوم متقین وَيُقِيمُونَ ٱلصَّلَوٰةَ است. اقامه صلاه یعنی زمینه بندگی و طاعت خداوند را فراهم می‌کنند نه مانند صهیونیست‌ها باشند که همانند داعش مسجد را می‌سوزاند و تخریب می‌کند. نشانه سوم «وَمِمَّا رَزَقۡنَٰهُمۡ يُنفِقُونَ» است. کمک‌های مردمی جهانی اگر امروز نخواهد به مردم فلسطین و غزه ارسال شود پس به چه دردی خواهد خورد.

انتهای پیام
captcha