برپایی جشنواره «بانوان یزدی توانمند امروز» در 80 غرفه
کد خبر: 4179415
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

برپایی جشنواره «بانوان یزدی توانمند امروز» در 80 غرفه

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برپایی دومین جشنواره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بانوان با عنوان «بیتا» گفت: محصولات تولیدی بانوان در 80 غرفه ارائه و به نمایش گذاشته شد.

مصطفی زارع‌زاده، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزدمصطفی زارع‌زاده، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در حاشیه برپایی دومین جشنواره بانوان یزدی توانمند امروز با عنوان «بیتا» در گفت‌وگو با ایکنا از یزد گفت: این جشنواره به‌منظور حمایت از مشاغل خانگی و همچنین فروش مستقیم و بدون واسطه محصولات تولیدی بانوان توانمند یزدی برپا شده و نقش مهمی در اقتصاد خانواده‌ها دارد.

وی با اشاره به پیش‌بینی غرفه‌های متعدد فرهنگی در حاشیه این جشنواره اضافه کرد: این جشنواره در 80 غرفه برپا شده که می‌توان به غرفه سلامت اشاره کرد و بانوان می‌توانند در زمینه تست انواع بیماری‌های فراگیر اعم از فشار خون، قند و... اقدام کنند. غرفه صحبت‌های دخترانه و بحث‌های روز از دیگر غرفه‌های این جشنواره است که به سؤالات فرهنگی و عقیدتی دختران پاسخ داده می‌شود و در زمینه مشاوره خانواده نیز با حضور کارشناسان خبره نسبت به پاسخگویی اقدام می‌شود. 

زارع‌زاده مقر کتاب و ابربازی‌ها را از دیگر غرفه‌های این جشنواره خواند و گفت: این غرفه‌ها ساعتی فرح‌بخش را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است و از همه بانوان دعوت می‌شود تا 12 آبان‌ماه از ساعت 17 تا 20 برای بازدید از این جشنواره مراجعه کنند.

سمیه مرادی، دبیر برگزاری جشنواره بانوان یزدی توانمند امروز نیز به ایکنا گفت: در حاشیه برگزاری غرفه‌های محصولات مشاغل خانگی نسبت به ایجاد غرفه‌های پایش سلامت، پاسخگویی به شبهات، ورزش‌های مهیج، و همچنین گعده‌های دوستانه اقدام شده و برنامه‌های مختلف فرهنگی در حاشیه این جشنواره برگزار خواهد شد. امیدوایم بتوانیم نقش کوچکی در معرفی هنرمندان مشاغل خانگی و همچنین محصولات تولید شده این بخش را انجام داده باشیم.

یادآور می‌شود، دومین جشنواره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بانوان شهر جهانی یزد با عنوان بیتا(بانوان یزدی توانمند امروز) در فلکه سوم آزادشهر و در بوستان بانوان چهارده معصوم برپا شده و به مدت سه شب از ساعت 17 تا 20 در غرفه‌های مختلف برای بازدید دایر است.

انتهای پیام
captcha