نمایشگاه عکس طوفان الاقصی در قم برپا شد
کد خبر: 4179913
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱

نمایشگاه عکس طوفان الاقصی در قم برپا شد

نمایشگاه عکس طوفان الاقصی با تصاویری از حال و روز این روزهای غزه و مقاومت و جهاد حماس در برابر ددمنشی‌های ارتش رژیم غاصب اسرائیل عصر امروز ۱۳ آبان‌ماه در قم افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی‌ حوزه هنری استان قم، هم‌زمان با نخستین روز از هفته استکبار ستیزی، نمایشگاه عکس طوفان الاقصی با تصاویری از حال و روز این روزهای غزه و مقاومت و جهاد حماس در برابر ددمنشی‌های ارتش رژیم غاصب اسرائیل، عصر شنبه ۱۳ آبان‌ماه ساعت ۱۶ در قم افتتاح می‌شود. 

در این نمایشگاه آثاری از عکاسان بین المللی؛ محمد فائق ابومصطفی، یاسر قدیه، محمد صابر، ابراهیم ابومصطفی، علا بدرنه، محمد سالم، ایلان روزنبرگ، رونن ژولون، اشرف امرا، عمار عواد، مصطفی حسنا، بلال خالد، امیر کوهن، احمد زاکوت، انور امرو، محمد حمص، عادل حنا، سید خطیب، محمد عابد و محمد ترکمن به نمایش گذاشته شده‌است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند ۱۳ تا ۱۸ آبان‌ماه، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به ابتدای خیابان شهید فاطمی(دورشهر)، پلاک ۱۰۰، نگارخانه فرهنگ مراجعه کنند؛ نمایشگاه عکس طوفان الاقصی به همت حوزه هنری قم، انجمن عکاسان استان قم و خانه عکاسان حوزه هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha