استفاده از تمامی ابزارها برای خنثی‌سازی نقشه‌های اشغالگران
کد خبر: 4179919
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بیان کرد:

استفاده از تمامی ابزارها برای خنثی‌سازی نقشه‌های اشغالگران

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه مقاومت فلسطین از مردم خود محافظت می‌کند، تأکید کرد: ما از همه ابزارهایی که در اختیار داریم برای خنثی کردن نقشه‌های اشغالگران استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایکنا به نقل از عربی 21، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس روز شنبه تأکید کرد که مقاومت در عرصه میدانی و سیاسی با تجاوزات رژیم صهیونیستی مقابله می‌کند.

هنیه در بیانیه‌ای کوتاه گفت: ما با مقاومت دلیرانه و با تلاش‌های سیاسی همه‌ طرف‌های ذی‌ربط از مردم خود محافظت می‌کنیم.

وی افزود: از تمام ابزارهایی که داریم برای خنثی کردن نقشه‌های دشمن استفاده می‌کنیم.

این در حالی است که گردان‌های القسام اعلام کرده بودند که در پی حمله نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمانی در شمال غرب شهر غزه، 5 سرباز این رژیم کشته شدند و 6 تانک، دو نفربر و یک بولدوزر منهدم شد.

درگیری‌های مستقیم بین مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر که از سه شنبه گذشته در بسیاری از جبهه‌ها تلاش می‌کنند تا زمینی به نوار غزه نفوذ کنند، ادامه دارد.

مقاومت فلسطین خسارات سنگینی به ارتش اشغالگر اسرائیل وارد کرد و اشغالگران از کشته شدن 24 سرباز در درگیری‌های جاری در داخل نوار غزه خبر دادند.

پیش از این، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز چهارشنبه به سختی جنگی که ارتش اشغالگر در نوار غزه به راه انداخته بود، اذعان کرد.

برای بیست و نهمین روز متوالی، اشغالگران به تجاوزات خود علیه غزه ادامه می‌دهند و عامدانه مناطق مسکونی، کاروان‌های آوارگان و کادر درمان را هدف قرار می‌دهند تا مردم را وادار به ترک محل زندگی خود کنند.

بمباران خشونت‌آمیز اسرائیل حدود 9 هزار و 500 شهید بر جای گذاشته است که بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، در میان آن‌ها سه هزار و 900 کودک و دو هزار و 500 زن هستند و بیش از 24 هزار نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.

انتهای پیام
captcha