پروانه فعالیت مؤسسات قرآن و عترت کردستان تمدید می‌شود
کد خبر: 4179969
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

پروانه فعالیت مؤسسات قرآن و عترت کردستان تمدید می‌شود

رئیس گروه قرآن و عترت اداره ارشاد کردستان از تمدید پروانه فعالیت مؤسسات قرآن و عترت کردستان خبر داد و گفت: مؤسسات قرآنی با مراجعه به سامانه حمد به ثبت درخواست و تمدید پروانه فعالیت اقدام کنند.

کامل گلباغی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

کامل گلباغی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: براساس اعلام هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت تمام مؤسسات قرآنی که پروانه فعالیت‌ آنها منقضی شده است می‌توانند هرچه زودتر نسبت به تمدید مجوز فعالیت خود اقدام کنند.

وی افزود: در این راستا مؤسسات قرآن و عترت با مراجعه به سامانه جامع مدیریت امور قرآنی حمد به آدرس qia.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت درخواست و تمدید پروانه فعالیت خود اقدام کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: براین اساس در فرآیند جدید تعریف شده در سامانه حمد، پس از ثبت درخواست و تکمیل مدارک لازم، حداکثر ظرف 24 ساعت پروانه فعالیت مؤسسه صادر خواهد شد.

وی افزود: صدور مجوز و پروانه فعالیت برای مؤسسات قرآنی جدیدالتأسیس همچنان مانند روال سابق از طریق سامانه maraakez.ir  انجام خواهد شد و مؤسسه برای درخواست مجوز فعالیت خود باید از این طریق اقدام کنند.

گلباغی اظهار کرد: ۳۶ مؤسسه قرآن و عترت در استان کردستان فعالیت دارند که برنامه‌های قرآنی، دینی و فرهنگی ویژه‌ای را برای کودکان، نوجوانان و جوانان کردستانی برگزار خواهند کرد.

وی ثبت‌نام در سامانه حمد را شرط تحت پوشش قرار گرفتن صندوق اعتباری هنر و بیمه فعالان قرآنی استان دانست و یادآور شد: ۴۹۱ نفر از مربیان قرآن مؤسسات قرآن و عترت استان کردستان ثبت‌نام شدند.

انتهای پیام
captcha