بیانیه مدیر حوزه علمیه انصاری(ره) در محکومیت جنایات اسرائیل
کد خبر: 4179995
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

بیانیه مدیر حوزه علمیه انصاری(ره) در محکومیت جنایات اسرائیل

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن انصاری، مدیر حوزه علمیه آیت‌الله العظمی آقا شیخ میرزا محمدجعفر انصاری(ره) در محکومیت جنایات اسرائیل غاصب و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیانیه‌ای منتشر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن انصاری، مدیر حوزه علمیه شیخ انصاریبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن انصاری، مدیر حوزه علمیه  آیت‌الله العظمی آقا شیخ میرزا محمد جعفر انصاری(ره) در محکومیت جنایات اسرائیل غاصب و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیانیه‌ای منتشر کرد. متن بیانیه چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله الحکیم: «و سیعلم الذین ظلموا ائ منقلب ینقلبون» جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه حاکی از درنده خویی این رژیم جعلی دارد. مقاومت و مجاهدت رزمندگان غیور فلسطینی در طوفان الاقصی نشان داد این ملت مظلوم و مستحکم نه تنها از مبارزه با غده‌ای سرطانی به نام اسرائیل و حامیانش به ستوه نیامده‌اند، بلکه روز به روز مقاوم‌تر و در انتقام از رژیم صهیونیستی جدی‌تر هستند، زیرا آینده از آن این ملت مظلوم و ستمدیده است و این ظالمین هستند که به افول خویش نزدیک‌تر می‌شوند.

بر ملت‌های آگاه و بصیر لازم است به هر نحوی بیانا و قلما و قدما حمایت خود را اعلام نموده و نسبت به جنایات بی‌شمار اسرائیل و حامیانش ابراز انزجار نمایند.

اینجانب ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و همدردی با مردم مظلوم، رهایی فلسطین از چنگال جنایتکاران و فتح و ظفر را از درگاه الهی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha