استقبال گسترده از پویش «قدس هویت من است» در قطر
کد خبر: 4180064
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

استقبال گسترده از پویش «قدس هویت من است» در قطر

پویش «قدس هویت من است: از کودکان قطر تا کودکان فلسطین» با استقبال گسترده کودکان و خانواده‌های آنها در دوحه، پایتخت قطر مواجه شد.

به گزارش ایکنا به نقل از الرأی، پویش «قدس هویت من است: از کودکان قطر تا کودکان فلسطین» به همت مرکز «هویت من» برگزار و با استقبال گسترده کودکان و خانواده‌های آنها در دوحه پایتخت قطر مواجه شد.

مرکز «هویت من» هدف از برگزاری این پویش را آشنایی کودکان با جایگاه مسجدالاقصی و قدس شریف در اسلام عنوان کرد.

این رویداد شامل 15 بخش مختلف به تعداد دروازه های قدس بود؛ هر کدام از این بخشها محتوای آموزشی و تعاملی سرگرم کننده به منظور آشنا کردن کودکان با آرمان فلسطین و جایگاه آن در میان مسلمانان را شامل می‌شد.

در این رویداد، کودکان از طریق فناوری واقعیت مجازی با میراث تاریخی قدس، مسجدالاقصی، ابواب و اماکن ویژه این مسجد، گنبدهای مختلف و در نهایت تاریخ مختصری از مسئله فلسطین آشنا شدند.

یوسف جاسم، سرپرست مرکز «هویت من» با بیان اینکه این پویش به مدت سه روز و با هدف آشنایی کودکان با مسجدالاقصی و جایگاه آن در نزد مسلمانان برگزار شد، تصریح کرد: پیام این رویداد محکومیت قاطع  تجاوز به نوار غزه نیز هست و ما بر این تأکید داریم که تمام مسلمانان چون پیکره‌ای واحد هستند و ما به عنوان مردم عرب و مسلمان هرگز مسجدالاقصی نخستین قبله خود را رها نخواهیم ساخت.

سهیله مصلح، هماهنگ‌کننده فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز «هویت من» نیز خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد، تقویت جایگاه ارزش‌های اسلامی و اهمیت مسجدالاقصی و مسئله فلسطین در نزد فرزندان ما بود.

انتهای پیام
captcha