تقویت امور فرهنگی تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند
کد خبر: 4180077
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
استاندار گیلان:

تقویت امور فرهنگی تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند

اسدالله عباسی گفت: باید فرصت‌ها را شناخت و با توجه به شرایط موجود هر منطقه برنامه‌ریزی‌های لازم را در پیشبرد امور فرهنگی داشته باشیم و تلاش شود تا با تقویت امور فرهنگی، آسیب‌ها و تهدیدهای موجود در جامعه را به فرصت تبدیل کنیم.

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان، امروز، 14 آبان‌ماه همزمان با روز فرهنگ عمومی در جریان جلسه شورای فرهنگ عمومی که به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی و به‌صورت ارتباط تصویری برگزار شد، با اشاره به تأکیدات رئیس‌جمهور درباره لزوم توجه به فرهنگ عمومی اظهار کرد: فرهنگ عمومی در نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، باید تأکیدات رئیس‌جمهور بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا باید از لحاظ ساختاری و هم از لحاظ تئوری و نظری به همه ابعاد مقوله فرهنگی توجه ویژه داشته باشیم و حتی در خصوص مهار تورم پیوست‌های فرهنگی اعلام شده تا فرهنگ‌سازی مناسبی در این خصوص انجام شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید با تعامل و هم‌اندیشی همه متولیان و دغدغه‌مندان امور فرهنگی حتی ذی‌صلاحان در بخش‌های مختلف اعم از اجتماعی، اقتصادی و سایر بخش‌ها تلاش کرد تا تهدیدها و آسیب‌های جامعه شناسایی و آنها را به فرصت تبدیل کرد، گفت: باید فرصت‌ها را شناخت و با توجه به شرایط موجود هر منطقه برنامه‌ریزی‌های لازم را در پیشبرد امور فرهنگی داشته باشیم و تلاش شود تا با تقویت امور فرهنگی، آسیب‌ها و تهدیدهای موجود در جامعه را به فرصت تبدیل کنیم.

عباسی بیان کرد: با توجه به نقطه‌نظرات حجت‌الاسلام والمسلمین  رئیسی، رئیس محترم جمهور و سایر مسئولان امور فرهنگی کشور، سعی خواهیم کرد تا با هماهنگی بیشتر برنامه‌های راهبردی نظام و دولت مردمی سیزدهم را هر چه سریع‌تر عملیاتی و اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان فعال بوده و در برش استانی فعالیت‌های خوبی را دنبال می‌کند، تصریح کرد: با توجه به شرایط و ظرفیت‌های هر استان باید فرهنگ عمومی را تعریف کنیم و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم تا اهداف نظام و دولت تحقق یابد.

انتهای پیام
captcha