سیدحسن نصرالله شنبه آینده سخنرانی می‌کند
کد خبر: 4180138
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰

سیدحسن نصرالله شنبه آینده سخنرانی می‌کند

دبیر کل حزب‌الله لبنان شنبه بیستم آبان ماه آینده سخنرانی خواهد کرد. در همین حال امشب یک پهباد رژیم صهیونیستی با حمله به یک خودروی غیرنظامی در جنوب لبنان سه کودک را به همراه مادر بزرگشان به شهادت رساند.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان شنبه آینده ساعت 15 به وقت بیروت سخنرانی خواهد کرد.

بر اساس اعلام این رسانه مقاومت لبنان، سخنرانی سید حسن نصرالله به مناسبت روز شهید حزب‌الله خواهد بود.

دبیر کل حزب‌الله لبنان جمعه گذشته ۱۲ آبان‌ماه هم برای نخستین بار از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی و تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه در مراسم تجلیل از شهدای راه قدس که توسط حزب‌الله برگزار شد، سخنرانی کرد و گفت که نبرد با صهیونیست‌ها بارزترین مصداق جنگ در راه خداست.

وی همچنین تأکید کرد که عملیات طوفان الاقصی پایه گذار مراحل تاریخی جدیدی خواهد بود و همه گزینه‌ها در جبهه مقاومت روی میز است.

شبکه المنار همچنین اعلام کرد در حمله پهبادی رژیم صهیونیستی به یک خودروی غیرنظامی در حد فاصل شهرک‌های بلیدا و عیناتا در جنوب لبنان، سه کودک فلسطینی به همراه مادربزرگشان به شهادت رسیده و مادر آن‌ها هم زخمی شد.

حسن فضل‌الله، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: خون کودکان در لبنان به خون کودکان غزه پیوسته است.

وی افزود: ما با جنایتی خطرناک علیه غیر نظامیان مواجه هستیم و دشمن بهای آن را خواهد داد.

این نماینده حزب‌الله گفت: رژیم اشغالگر نمی‌تواند این جنایت خود را توجیه کند و ما معادلات آشکاری در قبال رژیم اشغالگر داریم.

فضل‌الله تصریح کرد: رژیم اشغالگر نمی‌تواند اهالی جنوب را بترساند و ما به هر قیمتی با جرایم آن مواجه خواهیم شد.

سمیر ایوب، یک خبرنگار لبنانی شبکه روسی در بیروت که راننده خودروی همراه خودروی مورد هدف توسط رژیم صهیونیستی بود، گفت: اسرائیل نمی‌تواند ادعا کند کودکانی که در خودرو هدف گرفت، وابسته به مقاومت بودند.

وی که سه فرزند خواهر زاده‌اش به همراه مادربزرگشان (خواهر سمیر) را در این حمله از دست داده است، گفت: اسرائیل که از روبه رو شدن با رزمندگان مقاومت هراس دارد، از کودکان انتقام می‌گیرد.

حزب الله لبنان به دنبال این جنایت رژیم اشغالگر امشب با ۱۰ موشک گراد کاتیوشا شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه را هدف گرفت و گفت که در واکنش به حمله دشمن به غیرنظامیان هیچ تسامحی نخواهد داشت و پاسخی قوی و قاطع به آن خواهد داد.

نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان هم اعلام کرد که جنایت دشمن در به شهادت رساندن چهار غیرنظامی از جمله سه کودک جنایت پلیدی بود که به کارنامه جرایم این رژیم اشغالگر افزوده شد.

وی تأکید کرد: ما از این جنایت نمی‌گذریم و دولت لبنان از طریق کانال‌های بین‌المللی پیگیر این موضوع خواهد شد و به شورای امنیت هم فوراً شکایت خواهد کرد.

دبیر کل حزب الله شنبه آینده سخنرانی می‌کند/شهادت 3 کودک و مادربزرگشان در جنوب لبنان/آماده انتشار

انتهای پیام
captcha