عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دیگر معنایی ندارد
کد خبر: 4180167
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
امیر دریادار عباسی:

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دیگر معنایی ندارد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دیگر معنایی ندارد، گفت: کشورهای جهان اسلام باید در مقابل اسرائیل یکپارچگی خود را نشان دهند.

امیر دریادار عباسی، مدیرکل حفظ اثار آذربایجان شرقی

امیر دریادار رضا عباسی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی در واقع هیمنه و تصویر پوشالی رژیم غاصب اسرائیل را که مدعی است ابرقدرت نظامی است، در سطح جهانی شکست و ثابت کرد که از ساختار این رژیم موقت حتی از تار عنکبوت هم شکننده‌تر است.

وی به جنبه تاریخی عملیات حماسه‌آفرین طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: جوانان و رزمندگان جان‌ برکف فلسطینی و حماس در راستای آزادسازی سرزمین‌های اشغالی توسط رژیم غاصب کودک‌کش صهیونیستی عمليات‌های غرورآفرين طوفان الاقصی در جبهه مقاومت و نوار مرزی غزه انجام دادند که این عملیات عقبه‌ای بیش از هفتاد سال خشم و نفرت مردم مظلوم فلسطین را داشته است.

عباسی این عملیات را برگرفته از دستاوردهای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: رزمندگان ایران اسلامی با دستان خالی، تجهیزات و امکانات بسیار اندک و غیر قابل مقایسه با دشمن بعثی در مقابل استعمار و استکبار غربی ایستادگی و مقاومت کردند که امروزه هم در این راستا رزمندگان فلسطینی در مقابل رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، به اجماع جامعه جهانی اسلامی تأکید کرد و افزود: کشورهای جهان اسلام باید در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی یکپارچگی خود را نشان دهند و عادی‌سازی روابط با این رژیم دیگر معنایی ندارد و همه امت‌های مسلمان باید در راستای بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی، تشکیل کشور فلسطین و بازگشت مردم به این سرزمین‌ها اتحاد داشته باشند.

وی به  لگد مال شدن حقوق بشر فلسطینیان توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی تاکید کرد و ادامه داد: جامعه به اصطلاح بین‌المللی و حقوق بشری رفتارهای دوگانه‌ای در مورد قضایای مختلف دارند و در قضیه فلسطین نیز رژیم صهیونیستی برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی با قطع کردن آب، برق و مسدود کردن جاده‌های مواصلاتی اعمال وحشیانه‌ای را اتخاذ می‌کند که مجامع بین‌المللی در مقابل این وحشی‌گری‌ها سکوت کرده‌ است.

انتهای پیام
captcha