بیداری جهان نسبت به مظلومیت غزه از کارکردهای رسانه است
کد خبر: 4180330
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
مدیرکل ارشاد خوزستان:

بیداری جهان نسبت به مظلومیت غزه از کارکردهای رسانه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اگر امروز با یک بیداری در کل جهان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی مواجه هستیم، این بیداری در این ابعاد وسیع یکی از کارکردهای رسانه است.

مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان، مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مراسم بزرگداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت که پیش از ظهر امروز، 15 آبان در سالن‌ همایش‎های گیت بوستان اهواز برگزار شد، با بیان اینکه  عملیات بزرگ طوفان الاقصی، در تاریخ مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی یک مبدأ تاریخی شد، گفت: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که این شکست ترمیم ناپذیر است. البته جنابت‌ها سنگین است‌ و صحنه‌هایی که در غزه رخ می‌هد، صحنه‌هایی نیست که انسان با هر مرام و مسلک بتواند آنها را تحمل کند.

وی با اشاره به انتشار روایت مقاومت و مظلومیت مردم غزه در جنایت‌های اخیر اسرائیل گفت: اگر امروز از شدت و حدت جنایات در غزه برداشتی داریم و بر اساس آن راهپیمایی‌هایی در سراسر جهان شکل گرفته، چه کسی این‌ها را روایت کرده است؟ طبیعتاً این روایت، کار اهالی رسانه و خبرنگاران بوده است و این اهمیت کار خبرنگار را نشان می‌دهد.

منادی با بیان اینکه در سی روز بیش از ۴۰ خبرنگار به شهادت رسیدند، افزود: وقتی پای روایتگری در میان باشد اهالی رسانه در میدان هستند و وظیفه ذاتی خود را انجام می‌دهند. در شرایط کنونی که در غزه حاکم است، نیروهای رسانه، بیش از نیروهای امدادگر در معرض آسیب هستند.

مدیرکل ارشاد خوزستان خاطرنشان کرد: اگر امروز با یک بیداری در کل جهان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی مواجهیم، این بیداری در این ابعاد وسیع، یکی از کارکردهای رسانه است.

انتهای پیام
captcha