اعلام نتایج مرحله استانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات رشته‌های معارفی در کرمان
کد خبر: 4180421
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

اعلام نتایج مرحله استانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات رشته‌های معارفی در کرمان

رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمان از راه‌یابی ۴ نفر از استان به مرحله مقدماتی کشوری چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های معارفی خبر داد.

چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات رشته‌های معارفیمختار یعقوبی، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از استان از اعلام نتایج مرحله استانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های معارفی خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات ۴ نفر از متسابقین در بخش بانوان به مرحله مقدماتی کشوری راه یافتند.

وی افزود: حدیث اسلامی‌زاده و فاطمه‌السادات حاجی‌میرزایی در رشته معارف قرآن کریم، فاطمه رزانی‌برز در رشته معارف نهج‌البلاغه و مهسا زرندی در رشته معارف صحیفه سجادیه موفق به کسب حد نصاب امتیازات و راه‌یابی به مرحله کشوری شدند.

یعقوبی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات در بخش آقایان هیچ یک از متسابقین موفق به راه‌یابی به مرحله کشوری نشدند، اظهار کرد: مرحله مقدماتی کشوری به‌صورت مصاحبه مجازی از ۱۱ تا ۱۳ آذرماه امسال برگزار می‌شود و برگزیدگان در مرحله نهایی مسابقات که دی‌ماه امسال در شهر قم برگزار خواهد شد به رقابت می‌پردازند.

مرحله استانی رشته‌های معارفی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف، ۲۷ مهرماه امسال با حضور ۴۵ نفر در سه رشته معارف قرآن، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه‌سجادیه در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان برگزار شد. در این دوره از مسابقات در مجموع استان کرمان ۹۲۰ نفر در رشته‌های معارفی ثبت‌نام کرده بودند که ۴۵ نفر(۳۶ بانو و ۹ آقا) به مرحله استانی راه‌ یافتند.

انتهای پیام
captcha