آمار شهدای غزه از 10 هزار و سیصد تن گذشت/ وحشت صهیونیست‌ها از نیت نصرالله
کد خبر: 4180640
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
سی و سومین روز جنگ غزه

آمار شهدای غزه از 10 هزار و سیصد تن گذشت/ وحشت صهیونیست‌ها از نیت نصرالله

وزارت بهداشت غزه آخرین آمار شهدا و مجروحان را اعلام و از شهادت ۱۰۳۲۸ نفر از جمله ۴۲۳۷ کودک از ابتدای جنگ تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه غزه تاکنون خبر داد. در عین حال جنگنده‌های ارتش متجاوز صهیونیستی محله النصر و اردوگاه الشاطی واقع در غرب شهر غزه را بمباران کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه المیادین، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی از ساعاتی قبل امروز، 17 آبان حملات گسترده خود را علیه مناطق مختلف نوار غزه از سرگرفته‌اند. بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ارتش متجاوز صهیونیستی محله النصر و اردوگاه الشاطی واقع در غرب شهر غزه را بمباران کردند.
بسیاری از فلسطینی‌های ساکن منازل مسکونی که در جریان این حملات وحشیانه بمباران شدند به شهادت رسیده و بسیاری دیگر نیز همچنان زیر آوار هستند.

طوفان الأقصی آموزش 10 ساله داشته است

برخی منابع آگاه در مقاومت فلسطین فاش کردند که برنامه‌ریزی و آموزش برای نبرد طوفان الأقصی از ۱۰ سال قبل در سطح نهادهای نظامی جنبش حماس آغاز شده بود.

روزنامه هاآرتص هم نوشت: تمام اطلاعات دستگاه‌های جاسوسی اسرائیل درباره تونل‌های حماس بسیار کمتر از حجم و پیچیدگی این تونل‌ها در عالم واقع است. جنگ غزه بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی است که نتانیاهو می‌گوید.

یورش گسترده ارتش اسرائیل به کرانه باختری

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی از ساعاتی قبل به صورت گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده‌اند. تعداد زیادی از این عناصر اشغالگر به اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی حمله کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهر قلقیلیه واقع در کرانه باختری یورش بردند و نیروهای مقاومت در این شهر تلاش کردند با درگیری با عناصر متجاوز مانع پیشروی آنها شوند. صدای وقوع انفجارهای مختلف از این شهر به گوش رسیده است.

بازداشت دو خبرنگار دیگر در کرانه باختری

نظامیان اشغالگر اسرائیلی همچنین بامداد امروز،‌ چهارشنبه به شهر الخلیل یورش برده و عامر ابو عرفه و محمد الاطرش دو خبرنگار فلسطینی را بازداشت کردند.

بدین گونه شمار خبرنگارانی که در کمتر از یک ماه گذشته در کرانه باختری اسیر شدند، به 24 نفر افزایش یافت.

آمار شهدا از 10 هزار و سیصد تن گذشت/ وحشت صهیونیست‌ها از نیت نصرالله

 هلاکت ۳۴۹ نظامی صهیونیست در ۳۳ روز جنگ غزه

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت ۳۴۹ نظامی این رژیم از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون اذعان کرد.

دانیل هگاری، صبح امروز در جدیدترین آمار خود اعلام کرد: گروهبان ذخیره، یااکوف اوزیری از تیپ زرهی نظامی در نبردهای زمینی در غزه کشته و سه نظامی دیگر این رژیم نیز به شدت زخمی شدند.

آمار شهدا از 10 هزار و سیصد تن گذشت/ وحشت صهیونیست‌ها از نیت نصرالله

با احتساب این کشته، شمار کشته‌های نظامیان صهیونیست به ۳۴۹ نفر رسید؛ هرچند منابع رسانه‌ای این رژیم دو روز پیش فاش کردند که تعداد کشته‌های نظامیان صهیونیست بالا است و مقامات تل‌آویو با پنهانکاری و حفظ روحیه نظامیان خود، از تحویل اجساد آنها به خانواده‌هایشان خودداری می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha