جهان اسلام در برابر جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی متحد شوند
کد خبر: 4180972
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

جهان اسلام در برابر جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی متحد شوند

امام جمعه موقت سنندج بر ضرورت وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در برابر جنایت‌های صهیونیسم، کمک به مردم غزه و اقدام عملی در برابر اسرائیل غاصب و کودک‌کش تأکید کرد.

ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 19 آبان در آیین عبادی  - سیاسی نماز جمعه این هفته مساجد جامع سنندج با تسلیت شهادت مردم بی‌گناه غزه به دست رژیم صهوینیستی گفت: تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر از ساکنان مظلوم غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند و این امر جنایتکار بودن اسرائیل را برای تمام جهانیان به اثبات رساند و حقیقت وجودی رژیم کودکش اسرائیل را برملا کرد.

وی با اشاره به آواره شدن مردم بی‌گناه غزه و نابودی تمام زیرساخت‌های آنان به دستان جنایکار رژیم صهیونیستی افزود: اسرائیل جنایتکار با بمب‌های چند تنی بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهد و به هیچ قانون و چارچوبی پایبند نیست.

امام جمعه موقت سنندج با تأکید بر وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در برابر جنایت‌های صهیونیسم، کمک به مردم غزه و اقدام عملی در برابر اسرائیل غاصب و کودک‌کش بیان کرد: اتحاد و همبستگی جهان اسلام به عنوان یک نیاز امروز بیش از هر زمانی احساس می‌شود همه باید هرآنچه در توان دارند را در این حوزه بکار گیرند.

وی با بیان اینکه اسرائیل رو به افول و نابودی استکبار جهانی نزدیک است، اظهار کرد: ظالمان و بی‌رحمان محکوم به شکست و نابودی هستند و بیت‌المقدس همانگونه که توسط صلاح‌الدین ایوبی فتح شد بار دیگر نیز با شکست سخت دولت ظالم اسرائیل بدست مسلمانان می‌رسد.

ماموستا حسینی خواستار حمایت مالی از مردم بی‌گناه فلسطین شد و افزود: طبق فرموده پیامبر(ص): «هر جا فریاد انسان مسلمان و مظلوم را شنیدیم باید به کمک او بشتابیم» امروز دیگر هیچ کشور اسلامی نباید سکوت اختیار کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها از خدمات شهرداری سنندج برای احداث فضای سبز در حاشیه شهر و بهسازی آسفالت خیابان‌ها تقدیر کرد و یادآور شد: خدمات برای رفاه مردم همچنان باید با قدرت ادامه یابد.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به افتتاح پارک لاوان در حاشیه شهر سنندج، اظهار کرد: اجرا و بهره‌برداری از این دست طرح‌ها مصداق واقعی تحقق عدالت اجتماعی در خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در حاشیه شهر و مناطق محروم  است.

انتهای پیام
captcha