نابودی اسرائیل اعتقاد قطعی جهان اسلام است
کد خبر: 4181044
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

نابودی اسرائیل اعتقاد قطعی جهان اسلام است

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی گفت: انسجام امروز جریان مقاومت و جهان اسلام در تاریخ بی‌سابقه است، اسرائیل از بین خواهد رفت و این مسئله امروز به یک اعتقاد قطعی در جهان اسلام تبدیل شده است.

سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان شامگاه جمعه، 19آبان‌ماه، در جمع بسیجیان زاهدانی اظهار کرد: ما در بسیج از سال قبل سه محور برای اقدامات خود قرار دادیم، این محورها شامل جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی است.
 
وی افزود: بسیجیان ما در پایگاه‌های مقاومت باید تلاش کنند در حوزه جغرافیایی خود جهاد خدمت را جدی گرفته و یاری‌رسان مردم محل خود باشند؛ ما باید جهاد تبیین را نیز جدی بگیریم و با مطالعه و شناخت صحیح از انقلاب اسلامی و کشور، تلاش‌های دشمن برای القای ناامیدی در جامعه را خنثی کنند.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: از سال ۱۹۴۸ که رژیم صهیونیستی حکومت نامشروع خود را راه‌اندازی کرد، این رژیم در حال ظلم و جنایت در فلسطین  است، از ابتدای پیدایش این رژیم نامشروع، آن‌ها بالغ بر ۱۳۰ هزار نفر از مردم فلسطین را به شهادت رسانده‌اند.
 
شفائی تأکید کرد: هر زمان که مسلمانان فلسطینی با اتحاد و همدلی در مقابل دشمن صهیونیستی ایستادگی کردند موفق شدند و هرجا که مقاومت را کنار گذاشتند به سرانجام مطلوب نرسیده‌اند، از سال ۲۰۰۵ تاکنون که مقاومت فلسطین ساختار و تشکیلات جدی به خود گرفت رژیم غاصب صهیونیستی ۵ جنگ تمام عیار را علیه باریکه غزه به راه انداخت؛ دشمن صهیونیستی به‌دنبال این بود تا مقاومت فلسطین را در هم بکوبد و مردم غزه را به سمت صحرای سینا کوچ بدهد.
 
وی افزود: عملیات طوفان الاقصی در واقع یک حرکت پیش دستانه از جانب مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی بود و ثمرات بسیار بزرگی نیز داشت، ما شک نداریم که نقطه پایان این جنگ نقطه آغاز تحول بزرگ در منطقه و جهان خواهد بود، اتفاقات رخ داده در این عملیات نشان داد که یک آرایش قدرت جدید در ابعاد مختلف از جمله جنگ اطلاعاتی روانی، فرهنگی، نظامی به‌وجود آمده است.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: حضور گسترده سران کشورهای مستکبر در اسرائیل طی این چند روز نشان می‌دهد که شرایط به گونه‌ای است که رژیم نامشروع صهیونیستی در حال افول است و نیازمند یاری آنان است، مخالفت امروز مردم اقصی‌نقاط جهان و مقابله با نظام سلطه و رژیم کودک کش صهیونیستی کم سابقه است، انسجام امروز جریان مقاومت و جهان اسلام در تاریخ بی‌سابقه است، اسرائیل از بین خواهد رفت و این مسئله امروز به یک اعتقاد قطعی در جهان اسلام تبدیل شده است.
انتهای پیام
captcha