کمک 40 میلیارد تومانی یزدی‌ها به معیشت، تحصیل و درمان ایتام
کد خبر: 4181250
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

کمک 40 میلیارد تومانی یزدی‌ها به معیشت، تحصیل و درمان ایتام

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: حامیان نیکوکار یزدی از ابتدای سال تاکنون بیش از 40 میلیارد تومان به معیشت، تحصیل و درمان ایتام و محسنین کمک کردند.

علی اکبر سلمانی، معاون کمیته امداد یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، علی‌اکبر سلمانی محمدآبادی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به سخاوتمندی و تدّین مردم استان یزد و توجه ویژه‌ای که به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان دارند گفت: حامیان نیکوکار یزدی از ابتدای سال تاکنون بیش از 40 میلیاردتومان به معیشت، تحصیل و درمان ایتام و محسنین کمک کردند.

وی با تشکر از همراهی تمامی نیکوکارانی که کمیته امداد را در توانمندسازی محرومان و ایتام یاری می‌کنند اظهار کرد: در حال حاضر 30 هزار حامی نیکوکار حمایت 6500 فرزند ایتام و محسنین را بر عهده دارند که در مقایسه با سال گذشته تعداد این حامیان هفت هزار نفر افزایش یافته است.

سلمانی افزود: هم اکنون در استان هیچ فرزند یتیم و محسنین بدون حامی نیست اما باتوجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی که در خانوارهای تحت پوشش وجود دارد چشم انتظار کمک‌های خیران و حامیان هستند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: کمک به ایتام در طول سال و از روش‌های مختلف امکان‌پذیر است و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری محل سکونت خویش یا مراجعه به سایت ekram.emdad.ir در این امر خداپسندانه شرکت کنند. 

انتهای پیام
captcha