بلاگر تازه‌مسلمان آمریکایی: مقاومت غزه مرا با قرآن و اسلام آشنا کرد + فیلم
کد خبر: 4181384
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

بلاگر تازه‌مسلمان آمریکایی: مقاومت غزه مرا با قرآن و اسلام آشنا کرد + فیلم

یک فعال مشهور در شبکه اجتماعی تیک تاک که به تازگی و پس از حوادث غزه به اسلام گرویده است می‌گوید که تحت تأثیر اخبار جنگ در این منطقه و برای دانستن راز مقاومت مردم غزه به خواندن قرآن علاقه‌مند شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از گلف 365، مگان رایس، فعال مجازی آمریکایی، که تحت تأثیر اخبار جنگ غزه و مشاهده مظلومیت و مقاومت فلسطینی‌ها به اسلام مشرف شده است درباره چگونگی علاقه خود به خواندن قرآن سخن گفت.
 
وی که از چهره‌های مشهور تیک تاک است در یک پخش زنده از صفحه خود با ادای شهادتین و در حالی که حجاب داشت اعلام کرد که برای حضور در یک مراسم اسلامی که به‌زودی در شیکاگو برگزار می‌شود دعوت‌نامه دریافت کرده است. 
 
با شروع حوادث غزه، مگان رایس حساب خود را به دفاع از مردم فلسطین و بیان بی‌عدالتی‌هایی که اشغالگران اسرائیل در حق آنها می‌کنند اختصاص داد. او در کلیپی در حالی که برای قربانیان فلسطینی گریه می‌کرد گفت که از مقاومت فلسطینی‌ها در این شرایط دشوار متعجب است. او گفت که مایل است راز استواری و ایمان قوی آنها در برابر نسل‌کشی که در معرض آن قرار دارند، بداند. برخی نظر دادند که این به دلیل استحکام ایمانشان به خدا و آنچه در قرآن کریم آمده بوده است. از این رو مگان تصمیم به خواندن قرآن و تحقیق درباره مفاهیم قرآنی گرفت.
 
مگان با خواندن قرآن تحت تأثیر قرار گرفت و متأثر شد. وی می‌گوید: علاقه‌مند شدم ببینم آیا نسخه صوتی قرآن کریم وجود دارد یا نه و شروع به گوش دادن کردم. با خواندن قرآن متوجه شدم که پیام این کتاب واضح و روشن است؛ فقط کافی است شروع به خواندن آن کنید.
 
این دختر تازه مسلمان ادامه داد: در قرآن، جملات جالبی پیدا کردم مثل اینکه فتنه بدتر از قتل است. وی همچنین از دیدگاه قرآن نسبت به جایگاه والای زنان و دفاع از حقوق آنان متعجب شد.  وی می‌گوید: واقعاً خواندن قرآن فوق‌العاده است.
 
انتهای پیام
captcha