ضرورت تبیین تاریخ فلسطین برای دانش‌آموزان + عکس
کد خبر: 4181438
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
حجت‌الاسلام‌ خالق‌پور بیان کرد:

ضرورت تبیین تاریخ فلسطین برای دانش‌آموزان + عکس

جانشین رئیس جامعه المصطفی گفت: امروز مسئله فلسطین و قدس شریف اولویت اول جهان اسلام است و ما برای نهادینه کردن این موضوع در بین دانش‌آموزان خود، باید با برگزاری مسابقه کتابخوانی و انشانویسی این مهم را تبیین کنیم.

مجید خالق پور، جانشین رئیس جامعه المصطفی العالمیه

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید خالق‌پور، جانشین رئیس جامعه المصطفی العالمیه، عصر امروز یکشنبه ۲۱ آبان در تجمع اعتراضی دانش‌آموزان غیرایرانی از یکصد ملیت که در حمایت از کودکان غزه در حسینیه قدس مجتمع امین گرد هم آمده بودند، با اشاره به تعطیلی مدارس غزه، گفت: کودکان سرزمین فلسطین زیر شدیدترین بمباران‌های تاریخ بشریت را تجربه می‌کنند؛ مسئله فلسطین مسئله‌ای مهم است که همه دانش‌آموزان باید با تاریخ فلسطین آشنا شوند.

وی بر اهمیت برگزاری مسابقه کتابخوانی فلسطین در میان فرزندان تأکید کرد و افزود: شما فرزندان امت اسلام که دانش‌آموزانی از کشور‌های مختلف جهان هستید، باید فلسطین را کاملاً بشناسید و با آن آشنا شوید و در کنار اهتمام به فراگیری دانش کتاب‌های سطوح مختلف آموزشی به درس آشنایی با فلسطین نیز توجه داشته باشید.

جانشین رئیس جامعه‌المصطفی با بیان اینکه دشمن قصد دارد تا از مسیر فلسطین به امت اسلام ضربه بزند، تصریح کرد: اگر با نقشه‌های دشمن در قضیه فلسطین آشنا شویم، می‌توانیم با سایر نقشه‌های دشمن آشنا شده، مکر و حیله دشمن را خوب بشناسیم و با آن مقابله کنیم.

وی بر اهمیت بازشناسی چرایی تشکیل دولت رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و استقرار یهودیان در این سرزمین تأکید کرد و گفت: اینکه یهودیان اروپا به‌زور اسلحه، فلسطینیان را از سرزمین مادری‌شان اخراج کردند، موضوع مهمی است لذا مسابقه کتابخوانی فلسطین در کنار برپایی مسابقه انشانویسی در موضوع فلسطین، قطعاً آثار ارزشمندی در بازشناسی قضیه فلسطین و آشنایی نسل جوان امروزی با این جریان خواهد داشت.

تجمع اعتراضی دانش آموزان طلاب المصطفی

تجمع اعتراضی دانش آموزان طلاب المصطفی

تجمع اعتراضی دانش آموزان طلاب المصطفی

انتهای پیام
captcha