محافل معنوی انس با قرآن در گناباد برگزار شد
کد خبر: 4181542
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

محافل معنوی انس با قرآن در گناباد برگزار شد

محافل معنوی انس با قرآن کریم با حضور احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی و رضا عابدین‌زاده، حافظ کل قرآن در گناباد برگزار شد.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محفل قرآنی به یاد شهدای غزه، با حضور جمعی از قاریان و حافظان بین‌المللی شامگاه 21 آبان‌ماه، در مسجد جامع و مصلی گناباد برگزار شد.

در این محفل معنوی انس با قرآن که با حضور گسترده فعالان قرآنی و قشرهای مختلف مردم همراه بود، تعدادی از قاریان شهرستان گناباد به قرائت قرآن پرداختند.

در ادامه این محفل، احمد ابوالقاسمی از قاریان بین‌المللی قرآن، به تلاوت قرآن پرداخت. رضا عابدین‌زاده، حافظ کل قرآن نیز در این مراسم در پاسخ به سؤالات قرآنی حاضران، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد.

همچنین در گرامیداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها، محفل انس با قرآن و تجلیل از فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، این قاریان قرآن، در تالار شهید دکتر چمران این دانشگاه به تلاوتی چند از آیات قرآن پرداختند.

در پایان این مراسم که با حضور رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد، از خادمان قرآنی و دارندگان مقام‌های برتر کشوری این دانشگاه در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.

محفل معنوی انس با قرآن در گناباد برگزار شد+ فیلم

انتهای پیام
captcha