فراخوان جشنواره «سرود فجر» در کرمانشاه اعلام شد
کد خبر: 4181849
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

فراخوان جشنواره «سرود فجر» در کرمانشاه اعلام شد

فراخوان جشنواره ملی سرود فجر با هدف توجه به دستاورد‌های خلاقانه هنری و قابلیت‌های ویژه گروه‌های سرود و جمع‌خوانی در کرمانشاه اعلام شد.

فراخوان جشنواره «سرود فجر» در کرمانشاه اعلام شد

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، فراخوان جشنواره ملی سرود فجر با هدف توجه به دستاورد‌های خلاقانه هنری و قابلیت‌های ویژه گروه‌های سرود و جمع‌خوانی در کرمانشاه اعلام شد.

این رویداد با هدف نمایش و معرفی نمونه‌هایی از برترین آثار، ایجاد فضای گفت‌وگو و تعامل هنری، ارتقای دانش شنیداری و هنری جامعه نسبت به سرود و جمع‌خوانی و ارتقای کیفیت آثار تولیدی و انتشار آن در قالبی ارزشمند در جامعه برگزار می‌شود.

جشنواره شامل ۲ بخش رقابتی و جانبی است که گروه‌ها در بخش رقابتی می‌توانند در قالب گروه‌های سرود و آکاپلا (اجرای اثر بدون ساز) شرکت کنند و در بخش جانبی جشنواره که شامل کتاب، پایان‌نامه و رساله با موضوع‌هایی درخصوص جمع‌خوانی است که در این بخش نیز برگزیدگان معرفی می‌شوند.

این رویداد ملی با محور‌های موضوعی مقاومت و حماسه، ملی، آئینی و آزاد برگزار خواهد شد و گروه‌های سرود حداکثر با ۲۰ نفر، گروه‌های کُر حداکثر با ۳۲ نفر و گروه‌های آکاپلا حداکثر با ۳۲ نفر می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد و در چهار مرحله برگزار می‌شود که مرحله نخست به ارسال آثار اختصاص دارد و مرحله دوم به شیوه منطقه‌ای است و در مرحله سوم برگزیدگان بخش منطقه‌ای وارد مرحله راهبری می‌شوند و مرحله چهارم به شیوه کشوری در تهران و با معرفی برگزیدگان خواهد بود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا ۳۰ آبان‌ماه برای ثبت‌نام و ارسال آثار خود فرصت دارند.

مرحله مقدماتی این جشنواره ۵ تا ۳۰ آذرماه برگزار خواهد شد و نتایج نهایی مرحله مقدماتی ۱۰ دی اعلام می‌شود همچنین دوره راهبری از ۱۰ روز قبل از مرحله پایانی خواهد بود و آخرین بخش از این جشنواره یکم تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاع دقیق از شرایط و نحوه ثبت‌نام و ارسال اثر در جشنواره ملی سرود فجر به سایت دفتر به آدرس www.soroudiran.com مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha