برنامه‌های شورای قرآن همدان اعلام شد
کد خبر: 4182184
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵
طی سال‌جاری

برنامه‌های شورای قرآن همدان اعلام شد

قائم مقام دبیرخانه شورای قرآنی استان همدان ضمن اعلام برنامه‌های شورای قرآن طی سال جاری گفت: هدف از برگزاری برنامه‌های قرآنی ارتقای فرهنگ و عترت در لایه‌های مختلف جامعه و سطح استان است.

جواد سعیدی، قائم مقام دبیرخانه شورای قرآنی استان همدانجواد سعیدی، قائم مقام دبیرخانه شورای قرآنی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برنامه‌های شورای قرآن استان همدان از آبان ماه تا پایان سال، اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته بین‌المللی و استان، در مناسبت‌های مختلف، کرسی‌های تلاوت قرآن، کارگاه‌های سبک زندگی، دوره‌های ارتقاء سطح قاریان و حافظان، دوره‌های آموزشی انوار الثقلین، مشاوره خانواده و ... است.

وی با اشاره به همکاری مؤسسات قرآنی، بنیاد قرآن جامعه‌القرآن، مجمع قاریان و حافظان قرآن و اتحادیه قرآن و عترت استان در راستای برگزاری این برنامه‌ها افزود: هدف از برگزاری برنامه‌های قرآنی ارتقا فرهنگ و عترت در لایه‌های مختلف جامعه و سطح استان است.

قائم مقام دبیرخانه شورای قرآنی استان همدان از برگزاری کارگاه آموزشی ارتقای سطح قاریان، حافظان و معلمان ممتاز استان همدان با محوریت آموزش تخصصی تجوید قرآن کریم خبر داد و تصریح کرد: این دوره دو روزه با حضور سیدمحسن موسوی بلده، استاد و داور ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم، چهارشنبه و پنج‌شنبه، اول و دوم آذرماه سال جاری با حضور قاریان، حافظان و مدرسان و حافظان ممتاز استان در رشته نجوید تکمیلی و تخصصی در تالار قرآن همدان برگزار می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه همه اساتید و قاریان و حافظان شهرستان‌های مختلف استان می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند، یادآور شد: در پایان نیز برای شرکت کنندگان گواهی نامه تخصصی تجوید صادر می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های شورای قرآن استان پیگیری برنامه‌ها و جلسات قرآنی در سراسر استان است، افزود: در این راستا بازدید از جلسات قرآنی خانگی، به صورت مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha