معاون دبیرکل حزب‌الله: ترسی از تهدیدهای رژیم صهیونیستی نداریم
کد خبر: 4182227
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

معاون دبیرکل حزب‌الله: ترسی از تهدیدهای رژیم صهیونیستی نداریم

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه ترسی از تهدیدهای رژیم صهیونیستی نداریم، تأکید کرد در صورتی که کار به جنگ با این رژیم بکشد، با تمام توان برای نابودی آن مبارزه خواهیم کرد.

به گزارش ایکنا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگویی با روزنامه اسپانیایی الموندو درباره تحولات مربوط به نبرد مقاومت با رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و غزه اعلام کرد، اگر جنگی از سوی رژیم صهیونیستی علیه ما آغاز می‌شود ما راهی جز دفاع همه جانبه نداریم و به همین دلیل اگر کار به جنگی گسترده کشیده شود، کسی نمی‌تواند از ما بپرسد که چرا مقاومت می‌کنید.

وی درباره تهدیدهای رژیم صهیونیستی گفت: همه باید بدانند که ما هیچ ترسی از این تهدیدها نداریم و اگر اسرائیل قصد ورود به جنگ را داشته باشد، ما نیز با تمام قدرت خود با این رژیم مقابله می‌کنیم تا آن را نابود کنیم. ما بر این باوریم که در هرجنگی با رژیم صهیونیستی پیروز خواهیم شد.

معاون دبیرکل حزب الله درباره احتمال جنگ با رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی گفت که این مسئله مربوط به تحولاتی است که در غزه رخ می‌دهد و همچنین مربوط به قصد اسرائیل برای آغاز جنگ است. هرچند که احتمال گستردگی امور و پیچیده شدن اوضاع وجود دارد، اما نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم که این اتفاق رخ خواهد داد.

شیخ نعیم قاسم درباره عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی تأکید کرد که ما باید بر هدف اصلی این عملیات متمرکز شویم؛ یعنی اقدام مقاومت برای حل مسائل مهم فلسطینی‌ها و آزادی اسرای فلسطینی. نظر ما این است که همه چیز باید به اصل خود بازگردد.

معاون دبیرکل حزب الله با بیان اینکه رژیم صهیونیستی عامل شروع عملیات طوفان‌الاقصی بوده است، تأکید کرد: عملیات طوفان‌الاقصی که توسط مقاومت فلسطین انجام شد در پاسخ به تجاوزات صهیونیست‌ها بود.

شیخ نعیم قاسم در پایان به جنایت‌هایی که صهیونیست‌ها از بیش از 7 دهه قبل علیه مردم فلسطین انجام داده‌اند اشاره و تأکید کرد: آیا شما این فرصت را داشتید تا بشمارید که صدها هزار فلسطینی از 75 سال گذشته چگونه بدون هیچ توجیهی قتل عام یا زخمی و یا اسیر شدند، تنها به این جرم که صاحبان زمین‌های خودشان هستند!

انتهای پیام
captcha