ادارات از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده کنند
کد خبر: 4182305
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

ادارات از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده کنند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای کارهای زیربنایی از ظرفیتی که در گروه‌های جهادی وجود دارد، حداکثر استفاده را بکنند.

محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشوربه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، امروز 25 آبان در کارگروه پشتیبانی گروه‌های جهادی که با حضور استاندار آذربایجان غربی و فرمانده سپاه شهدای استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: نگاه و رویکرد عملی دولت انقلابی سیزدهم به معنای واقعی کلمه جهادی است، نمونه بارز این موضوع، چندین برابر شدن حجم توافقات بسیج با دولت برای ارائه خدمات در مناطق محروم است که این موارد باید توسط اصحاب رسانه تبیین شود.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه فرصت خدمت در بسیج سازندگی به لحاظ کمی و کیفی فراهم شده است، ادامه داد: گروه‌های جهادی اندیشه‌ورز نیز آسیب‌شناسی را با دقت و جدیت در عملیات جهادی انجام می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه عمل به سیاست‌های ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی توسط جهادگران را شاهد هستیم، گفت: به این وسیله فقر و محرومیت به حداقل می‌رسد و جهادگران درتلاش هستند مشکل آب شرب روستاییان، جاده بین مزارع، پل‌‍سازی، خانه بهداشت و مسکن محرومان را در سریع‌ترین زمان مرتفع کنند.

سردار زهرایی ضمن بیان اینکه در کشور پنج استان را در حوزه  ماشین‌آلات سنگین و تجهیزات برای  امدادرسانی در مواقع بحرانی تجهیز کرده‌ایم گفت: خوشبختانه آذربایجان غربی یکی از این استان‌ها محسوب می‌شود.

وی به ثبت ۴ هزار گروه جهادی در سامانه جهادی اطلس آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: مقدمات موردنیاز برای ایجاد دهکده مقاومت در حال فراهم شدن است تا برای آموزش و راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال‌زایی اهتمام شود.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در ادامه این جلسه از مسئولان دستگاه‌های مختلف استان خواست برای کارهای زیربنایی و عمرانی از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده کنند و افزود: ظرفیت و توانمندی فعالیت‌های جهادی به صورت تخصصی استفاده می‌شود.

در این جلسه لوح تقدیری توسط رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به خاطر توجه ویژه استاندار آذربایجان‌غربی به بسیج سازندگی و گروه های جهادی در عرصه های مختلف به معتمدیان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha