آماده شدن جهان برای مبارزه با اسرائیل؛ از اثرات طوفان‌الاقصی
کد خبر: 4182404
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
امام جمعه موقت مشهد بیان کرد:

آماده شدن جهان برای مبارزه با اسرائیل؛ از اثرات طوفان‌الاقصی

حجت‌الاسلام والمسملین محمدباقر فرزانه گفت: یکی از اثرات طوفان‌الاقصی، آماده شدن جهان برای مبارزه با اسرائیل است. همچنین نمایان شدن چهره‌های مزدور حاکم در منطقه نیز از دیگر اثرات مثبت این جنگ است.

حجت‌الاسلام والمسملین محمدباقر فرزانه امام جمعه موقت مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام والمسملین محمدباقر فرزانه، امام جمعه موقت مشهد، ظهر امروز، ٢۶ آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع)، با بیان اینکه جنگ غزه با تمام دلخراش بودنش، آثار مثبتی هم داشته است، اظهار کرد: این جنگ یک ضربه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی بزرگی به رژیم صهیونیستی وارد کرد که به تعبیر رهبر  معظم انقلاب، قابل جبران نیست. یکی از متخصصان امور سیاسی در آمریکا می‌گوید که امروز دیگر نه تنها شرایط قبلی خود را ندارد، بلکه هرگز هم نمی‌تواند به آن شرایط بازگردد. 

وی افزود: اثر دوم طوفان‌ الاقصی این است که چهره ددمنشانه صهیونیست آنچنان آشکار شد که ملت‌های تمام دنیا و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی، فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند. یکی از تحلیلگران آمریکایی نیز عنوان کرده است که امروز اسرائیل در خطری بی‌سابقه قرار دارد. 

امام جمعه موقت مشهد با بیان اینکه سومین اثر طوفان ‌الاقصی، آماده شدن جهان برای مبارزه با اسرائیل است، بیان کرد: همچنین نمایان شدن چهره‌های مزدور حاکم در منطقه نیز از دیگر اثرات مثبت این جنگ است. امروز ملت‌های منطقه به‌خوبی متوجه شده‌اند که چه رهبرانی دارند و رهبرانشان چه قدر توانمند هستند. 

فرزانه ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند: «اسرائیل برای فروپاشی زودتر از ۲۵ سال آینده عجله دارند و خودشان می‌گویند که ما به ۸۰ سالگی نخواهیم رسید.» یکی از اثرات مثبت طوفان ‌الاقصی این بود که دنیا به قریب‌الوقوع بودن این سخن رهبری پی برد. به‌زودی همه ما شاهد مرگ صهیونیست و برخاستن فریاد مرگ بر اسرائیل از تمام‌ دنیا خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha