آغاز اجتماع عظیم مردمی ضدصهیونیستی در کردستان
کد خبر: 4182508
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

آغاز اجتماع عظیم مردمی ضدصهیونیستی در کردستان

اجتماع عظیم ضدصهیونیستی و در حمایت از کودکان مظلوم و بی‌گناه غزه با حضور پرشور و حماسه‌ساز مردم کردستان، همزمان با سراسر کشور دقایقی پیش در سطح شهرستان‌های استان آغاز شد.

اجتماع عظیم مردمی ضدصهیونیستی در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اجتماع عظیم ضدصهیونیستی با حضور پرشور و حماسه‌ساز مردم کردستان در حمایت از کودکان مظلوم و بی‌گناه غزه همزمان با سراسر کشور دقایقی پیش در سطح شهرستان‌های استان کردستان آغاز شد.

مردم استان کردستان از پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان با حضور پرشور و مقتدرانه خود در این راهپیمایی ضد استکباری شرکت کردند تا حمایت خود را از مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین و خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

در این راهپیمایی مردم شعارهای «مرگ بر منافقین خونخوار»، «مرگ بر آمریکا»، «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران»، «مرگ بر اسرائیل»، «الله اکبر»، «یا ایها المسلمون، اتحدوا اتحدوا» را سر دادند.

دانش‌آموزانی کردستانی در این راهپیمایی با حمل پلاکاردهای «مقاومت، پیروز میدان»، «ما دانش‌آموزان از کودکان مظلوم غزه حمایت می‌کنیم»، «ایستادگی و مقاومت رمز افول آمریکای مستکبر» حمایت خود را از کودکان فلسطینی اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha