غزه مدفن آرزوهای اسرائیل خواهد شد
کد خبر: 4182579
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

غزه مدفن آرزوهای اسرائیل خواهد شد

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه غزه به زودی مدفن آرزوهای اسرائیل خواهد شد، گفت: امروز بسیاری از مردم دنیا به نفع مردم غزه به میدان آمده‌اند و اسرائیل مانند ساختمانی مستهلک در حال فروریختن است.

رفیعی آتانی فرمانده سپاه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز ۲۷ آبان با محوریت تبیین برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد، با اشاره به موضوع فلسطین گفت: کسانی که ادعای حقوق بشر دارند در غزه با کشتار مردم بی‌گناه آبروی انسانیت را بردند و همین ظالمان بیشتر از ۷۵ سال است که به مردم یهود دنیا می‌گویند اسرائیل پادگان حفاظت شده آمریکایی‌ها است اما امروز شاهد اتحاد مردمی هستیم و اگر سران کشورها این موضوع را باور کنند و رژیم صهیونیستی را تحریم و سوخت این رژیم را قطع کنند کار اسرائیل تمام خواهد شد.

وی با بیان اینکه غزه در کنار فجایعی که به دنبال داشت اما پشت صحنه اسرائیل را برملا کرد، ادامه داد: امروز بسیاری از مردم دنیا به نفع مردم غزه به میدان آمده‌اند و عکس‌هایی که از جنایت اسرائیل در مورد کودکان منتشر شد موجب شد جنایتکاران رسوا شوند. اسرائیل امروز مانند ساختمانی مستهلک در حال فروریختن است و غزه به زودی مدفن آرزوهای اسرائیل خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: «بسیج» به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی که با نگاه حکیمانه امام در جهت استفاده از ظرفیت عظیم مردم برای صیانت و رسیدن به اهداف نورانی انقلاب شکل گرفت. نگاه مردم و نگاه امام در جغرافیای عمل توانست این موضوع را به خوبی نشان دهد که اگر پیوند امام و مردم برقرار شود کارهای ناشدنی، شدنی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در تمام حوزه‌هایی که بسیج قبل و بعد از دفاع مقدس وارد شد با نگاه جهادی توانست اتفاقات بزرگی را رقم بزند؛ گرچه مخالفان حضور مقتدرانه ما را بر نمی‌تابند اما دیدیم که حوادث اسرائیلی و آمریکایی سال گذشته با حضور مردم برچیده شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین  ادامه داد: مراجعه ما به مردم از جنس دعواهای سیاسی نیست بلکه باور مردم از جنس تشکیل هویت حقیقی خود است چراکه ما بدون مردم هویتی نداریم، سپاه صیانت از انقلاب را بر عهده دارد به همین دلیل ما محتاج به حضور شرافتمندانه و فداکار بسیج در سپاه هستیم.

وی گفت: امروزه با تشکیل گروه‌های جهادی در سراسر کشور و سپاه صاحب‌الامر(عج) توانسته‌ایم خدمت بی‌منت سپاه را به دورترین نقطه جغرافیایی استان قزوین ببریم، هم‌اکنون نقطه‌ای در قزوین نیست که گروه جهادی در آن حضور پیدا نکرده باشد.

رفیعی آتانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بسیج سازندگی با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بیش از ۴۹۹ پروژه عمرانی در مناطق کم‌برخوردار با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان اجرا کرده است و هم اکنون این پروژه‌ها بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی ضمن تبریک هفته بسیج ادامه داد: بسیج خدمت بی‌منت به مردم ارائه می‌کند و رسیدگی به امور نیازمندان و اجرای طرح‌های عمرانی، جاده‌سازی، درمانی و کمک به حوزه بهداشت و سلامت را افتخار خود می‌داند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان اظهار کرد: در هفته بسیج ۱۴۰ عنوان برنامه فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و بصیرتی  با شعار « بسیج امید ملت ایران » در استان قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha