حقانیت مردم غزه با خون کودکان به اثبات رسید
کد خبر: 4182602
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا:

حقانیت مردم غزه با خون کودکان به اثبات رسید

سردار بابازاده، با بیان اینکه حقانیت مردم غزه با خون کودکان به اثبات رسید اظهار کرد: شعار «از نیل تا فرات» اسرائیل رویکرد غاصبانه این رژیم را نشان می‌دهد اما مدافعان جبهه مقاومت انقلاب اسلامی این توطئه شوم رژیم صهیونیستی غاصب را نقش برآب کرده‌اند.

سردار بابازاده، فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار جلیل بابازاده، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا، امروز، 27 آبان‌ماه، در تجمع حمایتی مردم تبریز از غزه، اظهار کرد: امروز میدان واقعی جنگ جلوی چشمان همگان است و آمریکا با تمام توان و قدرت، برای کشتن کودکان و زنان در غزه، از رژیم کودک‌کش حمایت می‌کند.

وی اضافه کرد: دشمن بداند حتی اگر از نظر فیزیکی بر ما پیروز شود هیچ گاه نخواهد توانست اندیشه و افکار مقاومت را از بین ببرد، مردم نیز به آینده امیدوار باشند و بدانند که وعده الهی بر روی زمین محقق می‌شود و پیروزی مقاومت و غزه، قریب الوقوع است.

بابازاده، اظهار کرد: دنیا برای مظلومیت غزه کاری نمی‌کند و نظاره‌گر است و این همان نکته‌ای است که امامین انقلاب، نسبت به آن هشدار داده بودند و امروز رژیم کودک کش و اشغالگر، در جلوی چشمان مردم جهان، جنایات بزرگی مرتکب می‌شود و هر انسان آزاده و منصف باید این جنایات را محکوم کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی زبان سازش و تفاهم را نمی‌فهمد، گفت: در هفت دهه گذشته افراد زیادی از روش‌های مختلف برای سازش، تفاهم و توافق با این رژیم وارد شدند اما صادقانه باید گفت که هیچ کدام به نتیجه نرسید چون این رژیم به هیچ یک از قوانین بین المللی و انسانی، پایبند نبوده و سرمنشاء فساد و قتل و غارت در دنیاست.

وی افزود: طبق فرموده حضرت امام، تنها راه خلاص شدن جهان از وجود این رژیم، از بین رفتن آن است و کسانی که زمانی غیر از این فکر می‌کردند نیز امروز به این نتیجه رسیده‌اند که رژیم صهیونیستی باید از بین برود.

بابازاده، به جنایات و کودک کشی‌های رژیم اشغالگر در جنگ اخیر غزه اشاره کرد و گفت: این برای اولین بار نیست که حامیان رژیم صهیونیستی دست به چنین جنایاتی می‌زنند، در جنگ تحمیلی نیز، دشمن تا دندان مسلح، روی کودکان و زنان ما بمب می‌انداخت و همانند امروز، دنیا چشم دیدن و قضاوت نداشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا، گفت: اگر کسی به پیروزی غزه تردید دارد باید نسبت به خودش تردید داشته باشد چرا که تاریخ نشان داده که خون بر شمشیر پیروز است و همان طور که در جنگ تحمیلی پیروز شدیم و داعش را شکست دادیم در غزه هم پیروزی با جبهه مقاومت است.

وی خطاب به کسانی که عملیات طوفان الاقصی و کشته شدن کودکان و زنان را بی‌اثر عنوان می‌کنند، افزود: این عملیات برای حقانیت مردم غزه واجب بود، امروز دنیا کودک کشی رژیم صهیونیستی را به چشم خود دید و این بزرگ‌ترین دستاورد این عملیات است و مظلومیت مردم غزه، با این عملیات و کشتارهای بی رحمانه رژیم اشغالگر در تاریخ ثبت شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا، با بیان اینکه حقانیت مردم غزه با خون کودکان به اثبات رسید اظهار کرد: شعار «از نیل تا فرات» اسرائیل رویکرد غاصبانه این رژیم را نشان می‌دهد اما مدافعان جبهه مقاومت انقلاب اسلامی این توطئه شوم رژیم صهیونیستی غاصب را نقش برآب کرده‌اند. 

انتهای پیام
captcha