پیروزی ملت فلسطین، آرمان انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4182661
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
سردار شریف:

پیروزی ملت فلسطین، آرمان انقلاب اسلامی است

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از آرمان‌های انقلاب پیروزی ملت فلسطین است، گفت: این آرمان در حال تحقق هم است، اسرائیلی‌ها هرگز از بمباران زنان و کودکان به هدف خود نمی‌رسند و آن اقتدار مصنوعی که از خود تولید کرده و به خورد افکار عمومی داده بودند نیز از هم پاشیده است.

رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسدارانبه گزارش ایکنا از قم، سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران در راهپیمایی و تجمع حمایت از کودکان غزه، که عصر امروز ۲۷ آبان‌ماه در قم برگزار شد، بیان کرد: ۴۳ روز است امت اسلامی یک بار دیگر وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی را با تمام وجود لمس کرده‌اند، ۷۵ سال جهان شاهد اشغال تدریجی، آوارگی و کشتار مردم مظلوم فلسطین بود، البته امت اسلامی در مقاطع مختلفی خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی در قالب گروه‌های مختلف مقاومت ابراز کرده‌اند.

وی افزود: تاریخ مبارزه مردم فلسطین با اسرائیل تاریخ پر غصه‌ای است، ۷۵ سال صهیونیست‌ها تلاش کردند مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود اما با وقوع انقلاب اسلامی در ایران و راه نورانی که امام(ره) پیش پای امت اسلامی، عربی و فلسطین گذاشت، تاریخ به گونه‌ای دیگر ورق خورد.

اسرائیل مجبور شد استراتژی نیل تا فرات را کنار بگذارد

شریف اظهار کرد: رژیم صهیونیستی تا پیش از انقلاب اسلامی به دنبال گسترش اهداف خود بود، آن‌ها به دنبال تحقق رویای نیل تا فرات بودند، اما انقلاب ایران آن‌ها را مجبور کرد که استراتژی نیل تا فرات را کنار بگذارند و در سال‌های انقلاب به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در خصوص مسئله فلسطین در همان ۲۷ هزار کیلومتری که تصرف کرده بودند مجبور شدند دیوار بلندی احداث کنند، شکست را بپذیرند و در راهبرد گسترش جغرافیا متوقف شوند.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از آرمان‌های انقلاب پیروزی ملت فلسطین است، گفت: این آرمان در حال تحقق هم است، اسرائیلی‌ها هرگز از بمباران زنان و کودکان به هدف خود نمی‌رسند و آن اقتدار مصنوعی که از خود تولید کرده و به خورد افکار عمومی داده بودند نیز از هم پاشیده است.

شریف با اشاره به جنگ ۳۳ روزه لبنان ادامه داد: صهیونیست ادعا داشت حتی اگر روزی کشورهای عربی هم با یکدیگر متحد شوند باز قادر به شکست اسرائیل نخواهند بود، اما شاگردان امام خمینی(ره) در جنگ ۳۳ روزه لبنان اولین شکست را به اسرائیل تحمیل کردند، از سال ۲۰۰۶ تاکنون نیز از گروه‌های مقاومت شکست‌هایی خورده‌اند.

وی درخصوص پایه قدرت اسرائیل گفت: اسرائیل بر محور قدرت، استفاده از بروز‌ترین فناوری‌ها در حوزه اطلاعات و ارتش قوی و ایجاد رعب و وحشت خود را بنا کرده است، اما دیدیم که عبور رزمندگان از دیوار بتنی، اقتدار ارتش آن‌ها را فروریخت. کشتن غیرنظامیان، کودکان و یا تخریب بیمارستان‌ها و مدارس هنر نیست، کاری که رزمندگان فلسطینی کردند هنر بود، در همه جای دنیا، جنگ مقرراتی دارد که لازم است رعایت شود اما اسرائیلی‌ها آبروی نظامیان و خلبان‌های خود را بردند.

ایجاد رعب و وحشت؛ استراتژی اسرائیل

وی افزود: یکی از استراتژی‌های جنگی اسرائیلی‌‌ها ایجاد رعب و وحشت است، اما دیدیم که با حمله رزمندگان فلسطینی‌، از ترس تسلیحات نظامی خود را رها کرده و پا به فرار گذاشتند که این امر نشانگر قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی است.

شریف با بیان جایگاه اسرائیلی‌ها در افکار عمومی، اظهار کرد: اسرائیلی‌ها در عرصه رسانه و افکار عمومی صحنه را باخت‍ه‌اند، تظاهرات‌های میلیونی که برای حمایت از فلسطینی‌ها انجام شد یک واقعیت مسلم است، رسانه‌های اصلی دنیا در اختیار اسرائیلی‌ها است، با این حال نتوانستند حتی یک تظاهرات برای حمایت از خودشان ببینند و منتشر کنند.

وی در پایان با بیان اینکه فرهنگ مقاومت برگرفته از قرآن و امام(ره) و انقلاب اسلامی است، گفت: تفکر مبارزه با رژیم صهیونسیستی در همه فلسطینی‌ها نهادینه شده است، مردم فلسطین به این نتیجه رسیده‌اند که یا باید در مقابل اسرائیل بایستند و مقاومت کنند و یا مرگ تدریجی در کنار این رژیم را مشاهده کنند، بنابراین راه اول را انتخاب کردند و به این نتیجه رسیدند که جهاد در راه خدا رمز پیروزی ملت‌شان است.

انتهای پیام
captcha