نیکوکاری و توسعه علم و فناوری در ایران و جهان
کد خبر: 4182882
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
در پنجاه‌و‌هشتمین نشست خیر ماندگار بررسی می‌شود

نیکوکاری و توسعه علم و فناوری در ایران و جهان

پنجاه‌و‌هشتمین نشست تخصصی خیر ماندگار با موضوع «نیکوکاری و توسعه علم و فناوری در ایران و جهان» به همت پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری برگزار می‌شود.

خیر ماندگاربه گزارش ایکنا از اصفهان، پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار) پنجاه‌و‌هشتمین نشست تخصصی خیر ماندگار را با موضوع «نیکوکاری و توسعه علم و فناوری در ایران و جهان» برگزار می‌کند.

این نشست تخصصی در روز سه‌شنبه، ۳۰ آبان‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن جلسات خیر ماندگار واقع در تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان فکوری، خیابان صالحی، خیابان مظفری‌خواه، کوچه اردهال، پلاک 6 برگزار می‌شود. به شرکت‌کنندگان در این نشست، گواهی حضور اعطا خواهد شد.

رضا ماحوزی، عضو هیئت علمی مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، مهمان پنجاه‌وهشتمین نشست تخصصی خیر ماندگار است و مهری بهار، دانشیار دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیرماندگار) دبیری این نشست را به عهده دارد.

علاقه‌مندانی که امکان حضور در این نشست را ندارند، می‌توانند از راه‌های زیر به‌صورت برخط در آن شرکت کنند:

https://ala.ui.ac.ir/fa/live

https://www.aparat.com/alaresearch/live

https://www.skyroom.online/ch/ala1123/neshast58

یادآور می‌شود، پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار) با همکاری دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۹۵ برای اولین بار در ایران در این عرصه گام نهاد و با تمام دانشگاه‌‌های سراسر کشور و مراکز علاقه‌مند به حوزه نیکوکاری همکاری می‌کند.

انتهای پیام
captcha