بسیج در همه عرصه‌ها حضور موثر دارد
کد خبر: 4182921
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰

بسیج در همه عرصه‌ها حضور موثر دارد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بسیج خوشبختانه در همه عرصه‌ها حضور موثر و بنیادین دارد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی محمدحسین رجبیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 28 آبان در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته بسیج با امام جمعه ارومیه، گفت: سازمان بسیج کشور  در استان ما خوشبختانه حضور موثر و بنیادین دارد، به طوری که در عرصه‌های نرم و فرهنگی و فعالیت‌های قرآنی گرفته تا عرصه‌ها سخت و نیمه‌سخت حضور چشمگیر دارد.

‌‌وی به مرز طولانی استان با سه کشور اشاره کرد و بیان داشت: همین موضوع به خودی خود ماموریت‌های سخت را در پی دارد، که بسیج حضور موثر و کارآمدی را تاکنون به منصه ظهور گذاشته است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به حضور تاثیرگذار بسیج در ادارات، سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: همچنین در زمینه عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی بسیج خوش درخشیده است.

وی  توزیع 451 سری جهیزیه همچنین برپایی جشنواره پایگاه‌های اسوه در طول هفته جاری را متذکر شد و گفت: این دو رویداد برای مسئولان پیام‌های مختلفی را در پی داشت مبنی بر اینکه می‌توانند توانمندی بسیج را برای خود الگو قرار دهند و با همراهی بسیج به برنامه‌های بزرگ خود جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام
captcha