نشست سراسری جبهه فرهنگی و علمی بسیج اساتید کشور در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4183304
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
همزمان با هفته بسیج

نشست سراسری جبهه فرهنگی و علمی بسیج اساتید کشور در ارومیه برگزار شد

نشست سراسری ۳۰۰۰۰ نفری جبهه فرهنگی و علمی بسیج اساتید کشور با شعار استاد بسیجی، کارآمدی نظام حکمرانی، آزادی قدس و آرمان اسلامی در ارومیه برگزار شد.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز ۳۰ آبان در نشست سراسری جبهه فرهنگی   علمی بسیج اساتید کشور که در پژوهشکده آرتمیا پردیس ارومیه همگام با سراسر کشور به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: تاسیس بسیج یکی از شاهکارهای ارزشمند حضرت امام بود که امروز شاهد هستیم این شجره طیبه در تمام 
 صحنه‌ها فعالیت می‌کند.

وی به فعالیت‌های متنوع و متکثر بسیج در عرصه‌های جهادی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و مبارزه با اشرار اشاره کرد و گفت: بسیجیان  بدون هیچ چشم‌داشت و با عشق و علاقه در تمام حوزه‌های فعالیتی حضور منسجم‌، اثرگذار و مفید را به منصه ظهور می‌رسانند.

رجبی «ایمان، جهاد و شهادت» را یکی از شعارهای بسیج در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در دوران مبارزه با رژیم متجاوز بعثی از لحاظ تجهیزات و امکانات در محدودیت بودیم به طوری که طبق فرمایش حضرت آقا حتی سیم خاردار هم در اختیار نداشتیم، نیروی آماده و داوطلب جنگ هم از بین همین بسیجیان مخلص و جان بر کف بود لذا تعداد شهیدان بسیجی به مراتب بیشتر است.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه امروز بسیج در همه جای دنیا حرفی برای گفتن دارد ما خیرات و برکات بسیج را در همین غزه و کشورهای همسایه هم مشاهده می کنیم، اضافه کرد: مردم عراق، سوریه، لبنان و یمن از بسیج الهام گرفته‌اند و مقابل دشمنان خود ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غرب با خطاب قرار دادن بسیجیان گفت: علم نافع که حضرت آقا مطرح کرده‌اند در واقع به حوزه کاری شما مرتبط می‌شود که نشان دهنده این هست بسیج چه کارهای خوبی در جهت رفع مشکلات کشور برداشته است.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: برای اینکه گام دوم انقلاب را محکم‌تر برداریم لازم است که از ظرفیت بسیجیان در جهت حل مشکلات و خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان استفاده کنیم که بسیجیان نیز باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha