بسیج یکی از بزرگترین ابتکارات حضرت امام بود
کد خبر: 4183369
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

بسیج یکی از بزرگترین ابتکارات حضرت امام بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تاسیس بسیج یکی از بزرگترین ابتکارات حضرت امام‌خمینی(ره) به شمار می‌آید که باید قدر آن را بدانیم.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی، امروز ۳۰ آبان در همایشی که به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در اشنویه برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، گفت:  تاسیس بسیج و پشتیبانی از آن یکی از مهم‌ترین ابتکارات و تصمیمات مهم حضرت امام بود.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون حضرت امام خمینی( ره )هستیم چون با صدور فرمان تاسیس بسیج مسیر را برای حل بسیاری از مشکلات هموار کردند، گفت: بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس، جنگ نرم، پیشرفت‌های علمی و ... خوش درخشیده است و این موضوع را کسی انکار نمی‌کند.
 
مسئول نمایندگی  ولی فقیه در سپاه شهدای استان با بیان اینکه همه ما در مقابل اعمال‌مان  
مسئول هستیم و باید مراقب اعمال و رفتارمان باشیم، ادامه داد: یک بسیجی باید نسبت به سیره و سبک زندگی خود بیشتر حساس شود چرا که ادامه‌دهنده راه نسل انقلاب و شهدا است.

حجت‌الاسلام فیاضی ضمن ابراز تاسف از اتفاقاتی که هم‌اکنون در فلسطین اشغالی به وقوع می‌پیوندد، گفت: بوی ناخوشایندی از تعدی و تجاوز جهان را فرا گرفته است، چرا که رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی ۷۵ سال مداوم در حال تجاوز، خونریزی، ظلم و ستم بوده همچنین مردم غزه ۱۷ سال است که در محاصره به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه سازمان‌ ملل متحد و سایر سازمان‌ها و کشورهای مدعی حقوق بشر از جمله آمریکا و انگلیس در سکوت مرگباری فرو رفته‌اند، گفت: این سکوت به خودی خود در واقعیت به منزله تایید این اقدامات وحشیانه و خصمانه علیه ملت مظلوم فلسطین است.

حجت‌الاسلام فیاضی اضافه کرد: پیامبر سلام الله علیه فرموده‌اند اگر مسلمانان کمک بخواهند همه مسلمانان باید بشتابند در غیر این‌صورت مسلمان نیستیم با این وصف کشورهای عربی را نباید مسلمان شمرد چون ارتش چهار دنیا با کودکان و بانوان بی‌دفاع در حال جنگ هستند ولی سران کشورهای عربی واکنش نشان نمی‌دهند.
وی با بیان اینکه بدون‌تردید وعده خدا حق است، به طور قطع فلسطین پیروز میدان است، گفت: در تاریخ ثابت شده است که هیچ وقت شمشیر بر خون پیروز نشده است، پس این بار نیز ملت فلسطین اگر مقاومت کنند به طور قطع شیرینی پیروزی را خواهند چشید.

انتهای پیام
captcha