یکی از بهترین اشکال جهاد تبیین جذب سلایق مختلف است
کد خبر: 4183584
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

یکی از بهترین اشکال جهاد تبیین جذب سلایق مختلف است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: یکی از بهترین اشکال جهاد تبیین جذب سلایق مختلف است، پس باید در این زمینه گام برداشت.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده  سپاه آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده  سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 1 آذر در همایش بزرگ پیشگامان رهایی که در سالن شهید چمران دانشگاه ارومیه به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد، گفت: بسیجی بودن به عنوان و کارت عضویت و ... بستگی ندارد، بلکه هر کسی که دل در گروی انقلاب و رهبری دارد و به میهن اسلامی عشق می‌ورزد، بسیجی است و در راس مجالس باید حضور داشته باشد، آنها نیز فرزندان ما هستند.

وی با بیان اینکه به جهاد تبیین باید در اشکال عملی و تئوری پرداخته شود، گفت: یکی از بهترین صورت‌های جهاد تبیین این است که افرادی با سلایق، عقاید و آرمان‌های مختلف را گردهم آورده و آنها را نسبت به پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها متقاعد کنیم.

سردار رجبی ادامه داد: دشمنان با ارائه اطلاعات غلط در جنگ شناختی به دنبال ادراک‌سازی هستند، بعد برخی جوانان از سر غفلت در میدان آنها قرار می‌گیرند که دوای این درد جهاد تبیین است، که این نیز هنر اساتید و دانشجویان است اعم از اینکه خواهر یا برادر باشند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به جنگ غزه و تحولات فلسطین اشاره کرد و گفت: جوان آگاه و بابصیرت در برهه کنونی باید نسبت به مسائل منطقه و جهان شناخت و معرفت داشته و موضع‌گیری به‌موقع داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: از بدو پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی انواع فتنه و توطئه از طرف استکبار علیه کشورمان رقم خورده است، ولی جوانان بصیر ایران اسلامی این نقشه‌های شوم را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

سردار رجبی به فتنه‌های گسترده‌ قومی که در سال‌های نخست پیروزی انقلاب به تحریک استکبار در کشورمان رخ داد اشاره کرد و افزود: برخی متاسفانه سرباز این فتنه شدند و درصدد تجزیه‌طلبی بودند که این تفکر در مناطق مختلف کشور ظهور پیدا کرد ولی بسیج از همان روزها به عرصه وارد شد و مانع پیش‌روی فتنه گردید.

وی به شکل‌گیری خلق عرب، خلق مسلمان و ...در مناطق مختلف کشورمان اشاره کرد و گفت: اما بسیج با اقتدار مقابل آنها ایستاد و اجازه نداد از حیثیت امنیتی اخلال ایجاد کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به کارهای نرم، اقدامات اثرگذار در حوزه اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی، کار عمرانی و علمی بسیجیان اشاره کرد و گفت: بسیج یک ظرفیت بسیار راهبردی دارد که توسط امام خمینی(ره) تاسیس شده و تاکنون منشاء آثار و برکات مختلف بوده است.

انتهای پیام
captcha