سپاه از نخبگان علمی پشتیبانی می‌کند
کد خبر: 4184023
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

سپاه از نخبگان علمی پشتیبانی می‌کند

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) در جشنواره جهادگران علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: تا آنجا که امکان دارد از امکانات سپاه برای پشتیبانی نخبگان علمی استفاده خواهیم کرد.

علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم ع

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از سپاه استان، پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج امروز، چهارم آذرماه به همت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری چهارمحال و بختیاری و با حضور مسئولان ارشد استانی در محل مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در این جشنواره گفت: اگر امروز توانمندی در سطح علمی دنیا داریم و مدیون عزیزان دانشمند و نخبگانی هستیم که با روحیه بسیجی مانند شهدای هسته‌ای، هرکدام برای کشور دارای برکاتی بودند و دشمن هم اینها را به درستی شناخته بود، همچون شهید فخری زاده، شهید علی‌محمدی، شهید رضایی‌نژاد و شهید احمدی روشن که هرکدام جزو نخبگان علمی کشور ما بودند.

وی افزود: آنجا که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند به قله نزدیک شدیم، خستگی ممنوع یکی از قله‌ها قله علم و فناوری است، که در همین راستا سازمان علمی پژوهشی سپاه از نخبگان و نوآوران و کسانی که در زمینه علمی فعالیت دارند پشتیبانی می‌کند.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) در ادامه از راه‌اندازی شش مرکز رشد و نوآوری و نخبگانی در سطح شهرستان‌های استان برای فراهم‌سازی زمینه حضور نخبگان از سوی سپاه خبر داد و گفت: تا آنجا که امکان دارد از امکانات سپاه برای پشتیبانی نخبگان علمی استفاده خواهیم کرد.

اکبری بیان کرد: نوآوری و اختراعات در بین جوانان ما و اراده ایمانی آنان بسیار زیاد است و از متولیان امر در همه مجموعه‌ها انتظار دارند که امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر در راستای علم و فناوری، قله‌ای که مورد نظر مقام معظم رهبری است را فتح کنیم.

یادآور می‌شود، در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از اختراعات و نوآوری‌های نخبگان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته بسیج به همت بسیج علمی و پژوهشی استان برپا شده است که با حضور استاندار و مسئولان استانی افتتاح شد.

انتهای پیام
captcha