رژیم صهیونیستی مانع از حضور هزاران نفر در مسجدالاقصی شد + عکس
کد خبر: 4184056
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

رژیم صهیونیستی مانع از حضور هزاران نفر در مسجدالاقصی شد + عکس

رژیم صهیونیستی دیروز جمعه بیت المقدس را به پادگان نظامی تبدیل کرده بود و ضمن حمله به فلسطینیان، مانع از رسیدن هزاران نفر از آن‌ها به مسجدالاقصی شد.

به گزارش ایکنا، برقراری آتش‌بس موقت در نوار غزه تأثیری بر شدت محدودیت‌های اعمالی برای نمازگزاران فلسطینی در بیت‌المقدس نداشت و نماز جمعه دیروز که هفتمین نماز جمعه از زمان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه بود، تحت تدابیر شدید امنیتی در مسجدالاقصی برقرار شد.

نظامیان اشغالگر پست‌های ایست و بازرسی را در ورودی‌های بخش قدیمی قدس ایجاد کرده و مانع ورود ساکنان آنجا شد و از همین رو هزاران نمازگزار نتوانستند خود را به مسجدالاقصی برسانند.

ده‌ها فلسطینی هم نماز جمعه را در خیابان‌های اطراف بخش قدیمی قدس اقامه کردند.

محله وادی الجوز تا شرق مسجد الاقصی صحنه درگیری نظامیان اشغالگر با فلسطینیان برای ممانعت از رسیدن آن‌ها به مسجدالاقصی بود به نحوی که این نظامیان به سمت آن‌ها گاز اشک‌آور و آب‌های فاضلاب پرتاب کردند.

محمد الاشهب، هماهنگ‌کننده رسانه‌ای اداره اوقاف اسلامی فلسطین اعلام کرد که تنها پنج هزار نفر توانستند خود را به مسجد‌الاقصی رسانده و نماز جمعه را اقامه کنند. زیرا نظامیان اشغالگر مانع از ورود فلسطینیان خارج از بخش قدیمی قدس شده بود.

انتهای پیام
captcha