همایش دختران حاج قاسم در گرمسار برگزار شد
کد خبر: 4184373
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

همایش دختران حاج قاسم در گرمسار برگزار شد

همایش بزرگ دختران حاج قاسم شب گذشته، 5 آذر در شهرستان گرمسار برگزار شد.

همایش دختران حاج قاسم در گرمسار

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام روح‌الله تیموریان، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار، شب گذشته، 5 آذر در همایش دختران حاج قاسم با بیان اینکه مسئله حجاب فقط یک مسئله فرهنگی نیست گفت: اکنون حجاب به یک چالش امنیتی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های دشمن جنگ رسانه‌ای علیه ایران اسلامی راه‌اندازی کردند، گفت: رسانه‌های معاند،‌ شبکه ماهواره‌ای و هزاران کانال مجازی در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام و واتساپ راه‌اندازی کردند و برای تولید محتوا همواره فعالیت دارند و هزینه‌های هنگفتی انجام می‌دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با تاکید بر اینکه امروز باید نگرش دینی در جامعه را عمیق‌تر و گسترده‌تر کنیم، افزود: پشتوانه این نظام و انقلاب امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) الگوی والایی برای دختران مسلمان است و امام زمان (عج) به الگو گیری دختران از حضرت زهرا (س) بسیار سفارش کرده، افزود: جایگاه حضرت زهرا (س) آنگونه که باید در جامعه اسلامی ما شناخته نشده است.

تیموریان افزود: امروز اگر می‌خواهید انقلاب به ثمر بشیند باید از اهل بیت (ع) الگو گیری و همواره گوش به فرمان ولایت باشید اظهار کرد: حجاب مسئله امنیتی است که در این راستا در جنگ رسانه‌ای دشمن حاج قاسم سلیمانی هرگز اسیر توطئه‌های دشمن نشد و به همین سبب به او لقب سردار مقاومت می‌دهند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار یادآور شد: مکتب انقلاب اسلامی این است که ما داریم به سمت حق پیش می‌رویم و این انقلاب به حکومت امام زمان (عج) متصل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha