فرهنگ امر به معروف به گفتمان علمی در بین دانشجویان تبدیل شود
کد خبر: 4184811
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

فرهنگ امر به معروف به گفتمان علمی در بین دانشجویان تبدیل شود

حجت‌الاسلام یونس مهدوی‌نیا با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید به گفتمان علمی در بین دانشجویان تبدیل شود، گفت: آزادی در لوای اسلام و طبق قوانین اسلامی مقدس است و این موضوعات باید در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان تبیین شود.

نشست هم‌اندیشی دبیران شوراهای امربه معروف ونهی از منکر دانشگاه‌های لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی امر به معروف و نهی از منکر لرستان، حجت‌الاسلام یونس مهدوی‌نیا، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، هفتم آذرماه در نشست هم‌اندیشی دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه‌ها و مسئولان  حراست دانشگاه‌های لرستان اظهار کرد: جهت تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها باید به‌‌صورت تخصصی و با برنامه‌ریزی در این زمینه اقدام شود. 

وی با بیان اینکه یکی از بالاترین حقوقی که باید از آن دفاع کرد حقوق انسانیت است، گفت: از جمله این حقوق امر به معروف و نهی از منکر است، زیرا با اقامه این فریضتین جامعه انسانی یک جامعه شایسته و سالم خواهد بود، آزادی به مفهومی که امروز در دنیای غرب ترویج می‌شود با امر به معروف و نهی از منکر تناقض دارد.

مهدوی‌نیا ادامه داد: آزادی در مفهوم غربی آن یعنی هیچ کس حق دخالت در امور دیگران را ندارد؛ فرد در اینجا یا باید آزادی را بپذیرد یا دستورات خداوند را اجرا کند. غرب و غرب‌زده‌ها برای رسیدن به خواهش‌های نفسانی و حیوانی آزادی بی‌حد و مرز را دنبال می‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه آزادی در فرهنگ غربی، ارزش‌ها را انکار می‌کند، تأکید کرد: در صورتی که آزادی در لوای اسلام و طبق قوانین اسلامی مقدس است و این موضوعات باید در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان تبیین شود.

انتهای پیام
captcha