اعلام فراخوان هفتمین دوره مسابقات جشنواره قرآنی فجر
کد خبر: 4185398
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

اعلام فراخوان هفتمین دوره مسابقات جشنواره قرآنی فجر

ثبت نام مرحله مقدماتی بخش مسابقات هفتمین دوره مسابقات جشنواره قرآنی فجر آغاز شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر، حسین فلاح خوش‌مشرب، دبیر هفتمین دوره مسابقات جشنواره قرآنی فجر با اشاره به آغاز ثبت نام مرحله مقدماتی بخش مسابقات هفتمین دوره مسابقات جشنواره قرآنی فجر، گفت: این جشنواره به شکل ملی در سراسر کشور و برای عموم مردم به صورت حضوری، تلفنی و مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: همه علاقه‌مندان به قرآن کریم در همه سنین و از هر جای کشور می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. مسابقات امسال در ۲۴ رشته و در گروه حفظ شامل حفظ ۵ جزء اول، ۱۰ جزء، ۲۰ جزءکل، حفظ سوره مبارکه فجر، جزء ۳۰ و حفظ ۲۰ سوره از قرآن (ویژه کودکان)، قرائت شامل صوت و لحن، ترتیل، اذان، تفسیر شامل ترجمه، مفاهیم و تفسیر سوره مبارکه نبأ، مفاهیم صلوات و هنر شامل خوشنویسی آیات قرآن و نقاشی موضوعی قرآن (ویژه کودکان) برگزار می‌شود.

فلاح افزود: مرحله مقدماتی این مسابقات از ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد. همچنین مرحله نهایی این مسابقات در دهه مبارک فجر از بین راه‌یافتگان به بخش نهایی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند تا ۳۰ آذر ماه برای ثبت نام کلمه مسابقه را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک و یا به پایگاه اینترنتی دارالقرآن خانه کارگر www.ketabequran.ir مراجعه کنند.

هفتمین دوره مسابقات جشنواره قرآنی فجر فراخوان داد

انتهای پیام
captcha