اجرای سرود حمایت از فلسطین در آمریکا
کد خبر: 4185915
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

اجرای سرود حمایت از فلسطین در آمریکا

یک گروه از خوانندگان مسیحی وابسته به کلیسا در ایالت مینه سوتا آمریکا با اجرای سرودی در حمایت از مردم فلسطین خواهان پایان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه شد.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، گروهی از خوانندگان مسیحی در ایالات متحده آمریکا، یک گروه کُر هنری برای دعوت به توقف جنگ اشغالگران صهیونیست در نوار غزه تشکیل دادند و آن را «گروه کُر آتش‌بس برای فلسطین» نامیدند.

اعضای این گروه با جمع شدن در باغ کلیسای سنت پل در ایالت مینه سوتا آمریکا شعار می‌دادند: «ما با هم نفس می‌کشیم. همین حالا حملات به غزه را متوقف کنید».

گروه کُر خود را به عنوان گروهی با هویت مسیحی و از جمله مسیحیان متدینی معرفی می‌کند که می‌خواهد برای آتش‌بس دائمی و پایان دادن به اشغال فلسطین توسط اسرائیل خوانندگی کند.

اعضای گروه همان جا سروده خود را بلند خواندند و گفتند: «فلسطین آزاد است. صلح از آن ملت فلسطین است. حضرت عیسی مسیح(ع) در سرزمین فلسطین متولد شده و مردم فلسطین میلاد ایشان را جشن می‌گیرند».

آن‌ها در سروده خود تأمین مالی جنگ و حمایت از ادامه آن را محکوم کردند و گفتند: «صلح و شادی برای جهان است. ما اکنون یک انتخاب داریم و آن این است که به این نسل‌کشی پایان دهیم. دلارهای مالیاتی ما صرف کشتار می‌شود و ادامه این حمایت یک سیاست اشتباه است. ما موظفیم علیه نسل‌کشی سخن بگوییم و علیه کشتار جمعی، اسلام‌هراسی و یهودستیزی بخوانیم».

گروه کر در آهنگ خود ادامه داد: «تا وقتی که هزاران نفر در حال مُردن هستند، دست‌بسته نخواهیم ماند، بنابراین می‌گوییم باید آتش‌بس برقرار شود».

فردا شصتمین روز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه است. اشغالگران صهیونیست از جمعه گذشته با پایان آتش‌بس موقت یک هفته‌ای، مناطق مسکونی نوار غزه را زیر آماج حملات هوایی و زمینی خود قرار داده که صدها شهید و زخمی برجای گذاشته است.

انتهای پیام
captcha