تأکید بر حمایت از فلسطین در دیدار هیئتی از واتیکان با نماینده سیستانی
کد خبر: 4186134
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

تأکید بر حمایت از فلسطین در دیدار هیئتی از واتیکان با نماینده سیستانی

نماینده مرجعیت دینی عراق در استقبال از نماینده رهبر کاتولیک‌های جهان و هیئت همراه وی بر حمایت از ملت فلسطین در برابر تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

به گزارش ایکنا، نماینده پاپ واتیکان و هیئت همراهش امروز سه شنبه با حضور در منزل شیخ عبدالمهدی الکربلایی در کربلای مقدس از وی عیادت کردند و جویای وضعیت سلامت وی پس از عمل جراحی شدند.

نماینده مرجعیت عالیقدر دینی عراق در این دیدار به موضوع مظلومیت امام حسین (ع) و آنچه در کربلا اتفاق افتاد و جایگاه برخی از پیروان دین مسیحیت در یاری از مظلومیت و قیام امام حسین (ع) پرداخت.

تاکید بر حمایت از فلسطین در دیدار هیاتی از واتیکان با نماینده سیستانی

شیخ الکربلایی موضع‌گیری همه کشورهای جهان در مورد آنچه که مردم فلسطین در غزه با آن مواجه هستند، خواستار شد و گفت: ما در کنار مظلومان در هر جای دنیا ایستاده‌ایم، همانطور که در قبال ظلم و ستمی و نسل‌کشی که بر مردم فلسطین آمده است، ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: ما مظلومیت مردم فلسطین در غزه و کشته شدن هزاران نفر از آن‌ها را درک می‌کنیم، به ویژه اینکه طبق آنچه سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرده‌اند 70 درصد قربانیان زن و کودک هستند.

تاکید بر حمایت از فلسطین در دیدار هیاتی از واتیکان با نماینده سیستانی

شیخ الکربلائی تأکید کرد: مواضع بشردوستانه ایجاب می‌کند که از ملت مظلوم فلسطین در برابر مصائبشان حمایت کنیم.

شیخ الکربلایی سخنان خود را با تشکر و قدردانی از هیئت به خاطر متحمل شدن زحمت سفر به پایان رساند و از آن‌ها خواست سلام و درود او را به پاپ واتیکان برسانند.

انتهای پیام
captcha