سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن ویژه ایثارگران در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4186296
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن ویژه ایثارگران در کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگی - هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان از برگزاری مرحله استانی سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران در کردستان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور نفرات برگزیده مرحله شهرستانی برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن ایثارگران

سیدمهدی حسین‌‍‌پناهی، رئیس اداره فرهنگی - هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: سی‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر استان کردستان پنج‌شنبه، 16 آذرماه در راستای ترویج فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن در رشته‌های مختلف قرآنی بوده است، افزود: در این راستا هر ساله مسابقات قرآن ویژه ایثارگران در سه مقطع شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی ـ هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان از برگزاری مرحله استانی سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در کردستان خبر داد و بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور نفرات برگزیده مرحله شهرستانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره برگزاری مرحله شهرستانی این دوره از رقابت‌های قرآنی در شهریور‌ماه گفت: نفرات برگزیده مرحله استانی در سه بخش زیر 16 سال، بالای 16 سال و همسران شهدا و ایثارگران به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

حسین‌پناهی افزود: مرحله استانی سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن ویژه خانواده شهدا و ایثارگران با حضور 32 نفر از برگزیدگان مرحله استانی فردا، 16 آذر در سنندج برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه مسابقات قرآنی در رده ایثارگران، همسران ایثارگران و فرزندان ایثارگران برگزار می‌شود، گفت: در سی‌‌وچهار دوره قبلی مسابقات قرآن ویژه ایثارگران در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر و مفاهیم برگزار شد اما این دوره از رقابت‌های قرآن بنا بر سیاست ابلاغی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در دو رشته حفظ و قرائت برگزار شد.

انتهای پیام
captcha