پرهیز از جناح‌بازی و سیاست‌زدگی، از لازمه‌های حرکت دانشجویی است
کد خبر: 4186410
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
امام‌جمعه خرم‌دره:

پرهیز از جناح‌بازی و سیاست‌زدگی، از لازمه‌های حرکت دانشجویی است

امام‌جمعه خرم‌دره گفت: داشتن تحلیل سیاسی مبتنی بر معرفت عمیق دینی با رعایت اخلاق الهی و به تبع آن پرهیز از جناح‌بازی و سیاست‌زدگی، از لازمه‌های حرکت دانشجویی است. 

ارسالی/روز دانشجو

حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور، امام‌جمعه خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو، اظهار کرد: ایران پیش از انقلاب، در تولید علم و فناوری صفر بود، در علم به جز ترجمه هنری نداشت،به برکت انقلاب، کشور ما در بسیاری از حوزه‌های علمی و فناوری پیشتاز جهان است.

وی با اشاره به افزایش تعداد دانشجویان از ۱۷۰ هزار نفر قبل از انقلاب به ۵ میلیون نفر، اضافه کرد: این افزایش کمی در کنار درخشش علمی در سطح جهان در رشته‌های مختلف، نشان می‌دهد که ارتقا کمی و کیفی دانشجو و دانشگاه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بود.

این مسئول با تأکید بر لزوم بصیرت‌افزایی در دانشجویان، تصریح کرد: داشتن تحلیل سیاسی مبتنی بر معرفت عمیق دینی با رعایت اخلاق الهی و به تبع آن پرهیز از جناح‌بازی و سیاست‌زدگی، از لازمه‌های حرکت دانشجویی است. 

امام‌جمعه خرم‌دره با بیان اینکه یکی از ترفندهای دشمن برای انحراف قشر دانشجو این است که مطالبه و طرح مسئله را که یک ضرورت است، ملازم با اغتشاش، ناآرامی و دریدگی تعریف کند، اصافه کرد: بدین وسیله دشمن در تلاش برای جدا کردن دانشجویان از خط انقلاب است.

انتهای پیام
captcha